כמה מקבלים על רכב לפירוק
תמונה של כמה מקבלים על רכב לפירוק

כמה מקבלים על רכב לפירוק

כמה מקבלים על רכב לפירוק

אנחנו אף פעם לא יודעים מתי בדיוק זה יקרה, אבל בסופו של דבר, כל רכב יגיע לסוף דרכו. וכשזה מתרחש אתם צריכים להחליט מה לעשות. האם למכור את המכונית לפירוק עבור חלקיו? האם להחנות אותו בחצר ולשכוח ממנו?

לפני שאתם מבררים כמה מקבלים על רכב לפירוק, כמה מילים על מצבים המביאים אנשים למצב שבו הם מחפשים דרך להיפטר מהרכב שלהם. סוף דרכה של המכונית עלול להגיע לפתע פתאום. תאונה עלולה להפוך את מה שהיה רק לפני רגע רכב בעל יכולת גבוהה, לערמת גרוטאות.

שיקולים לקביעת שווי הרכב

חברת הביטוח שלכם תקבע אם שווה לתקן את הרכב או לא. וזה יהיה אולי הרגע המתאים לבדוק כמה מקבלים על רכב לפירוק. אם התיקונים יעלו יותר ממה שהרכב שווה, סביר להניח שחברת הביטוח תסמן את המכונית כ-Total Loss. במקרה זה תקבלו תשלום מחברת הביטוח שלכם, והמכונית תגיע לאחד ממגרשי הגרוטאות. רוצים לקבל מידע על קניית רכבים לנסיעה לחצו כאן>>

לפעמים הדרך מגיעה בהדרגה

לפעמים, סוף הדרך מגיע בהדרגה, לאט, לאט, לאט. סדרה של תקלות וכשלים מעלה את המחשבה שהמכונית גוזלת מכם שקל אחר שקל במסלול ברור המוביל לסוף דרכה. אז כשאתם שואלים כמה מקבלים על רכב לפירוק, קחו בחשבון שאין תיקון רכב בעולם שעולה רק כמה שקלים ספורים. מכונית שסובלת מבעיות חוזרות ונשנות שולחת לכם מסר ברור שהסוף קרוב.

זה הזמן לברר כמה מקבלים על רכב לפירוק, כי מכירת המכונית עבור חלקיה, עשויה להיות הדרך הטובה ביותר להרוויח קצת כסף מרכב שכבר אין לו תקנה.

כתבות נוספות:

גריטת רכב ישן לחצו כאן>>

רכב טוטאל לוס

כמה מקבלים על רכב לפירוק ?

אם הגעתם למסקנה שהמכונית הפכה לג׳אנק ואתם מתחילים לברר כמה מקבלים על רכב לפירוק, כדאי לדעת שתוכלו למכור את המכונית גם אם היא כבר לא במצב פעיל. את הרכב שלכם תוכלו למכור לאדם פרטי, לסוחר מכוניות או למגרש גרוטאות. בכול מקרה, יש לכם אפשרות להיפטר מהרכב ולקבל תמורתו פיצוי כלשהו. ברוב המקרים התשלום יהיה במזומן.

כדי לדעת כמה תקבלו עבור הרכב, עליכם לדעת מהו ערכו המשוער של הרכב שלכם במצבו הנוכחי. חפשו באינטרנט מידע על ערך הרכב המשומש שלכם. בכול מקרה, החברה שתקנה מכם את הרכב לפירוק תיתן לכם הצעת מחיר שקופה והוגנת, וגם תגרור אותו עבורכם בחינם.

כמה אקבל עבור מכירת הרכב לפירוק?

יש כמה פרמטרים שקובעים את הצעת המחיר שתקבלו עבור מכירת הרכב שלכם לפירוק, כמו: סוג הרכב, מצב הרכב, איכות החלקים של הרכב. באופן כללי, הסכום שתקבלו עשוי לנוע בין מאות שקלים לאלפי שקלים. אין ספק שהרבה יותר משתלם למכור את הרכב ולהרוויח ממנו משהו, מאשר להשאיר אותו עומד סתם כך ללא שימוש, ולצבור קנסות.

כשאתם מוכרים את הרכב לפירוק, אתם מקבלים תשלום במזומן שיוכל לעזור לכם לממן את הרכב החדש שתקנו לעצמכם, במקום הרכב הישן שאתם מנסים להיפטר ממנו.

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?