מתי יודעים שהגיע הזמן לגרוט את רכב השטח הישן ולקנות חדש?
ריינג' רובר

מתי יודעים שהגיע הזמן לגרוט את רכב השטח הישן ולקנות חדש?

מתי יודעים שהגיע הזמן לגרוט את רכב השטח הישן ולקנות חדש?

אחרי שנים שהרכב האהוב שירת אתכם נאמנה, אתם מבינים בצער שהוא כבר לא מתמודד כמו שצריך עם הנסיעות, שלא לדבר על הטסטים שעוברים על הקשקש והטיפולים החוזרים במוסך. אבל האם הרכב בכלל בר תיקון ועדיין יכול לשרת אתכם נאמנה לפחות עוד תקופה? הנה סימנים שיעזרו לכם להחליט האם החבר הקשיש על גלגלים ימשיך לבלות איתכם או שהגיע הזמן לגרוט אותו ולהתחדש ברכב אחר.

כך תדעו האם להיפרד לשלום מהרכב הישן

ברגע שהרכב מתחיל להיתקע בדרכים וההוצאות עליו גוברות משמעותית, סימן שתצטרכו להחליף בקרוב את הרכב. אם אתם לא בטוחים שיש טעם ברכב חדש, נסו להעריך כמה השקעתם ברכב לאורך השנה האחרונה והאם העלויות הללו לא יכלו כבר לממן לכם רכב אחר. בנוסף, מומלץ לבדוק את מערכות הבטיחות וחוויית הנהיגה ברכב הקיים ולבחון עד כמה אתם נוסעים בראש שקט ומתוך תחושת ביטחון ברכב וחוששים בפועל מבעיות שיצוצו לפתע במהלך הנסיעה.

כמה מקבלים על גריטת רכב? כתבה מקיפה >>

כשתיקון הרכב כבר לא משתלם

סימנים נוספים שצריכים לאותת על החלפת הרכב הישן ולקדם אתכם לחדש הם כישלון חוזר בטסטים ופליטת זיהום אוויר ברמה גבוהה. אם הרכב ביצע תאונה שיש חשש שמוגדרת כטוטאל לוס, אפשר גם להזמין שמאי לבדיקת הרכב ולקבוע האם הוא יצא מכלל שימוש או שהנזק בו מוגדר בשיעור של 60% ומעלה מהשווי שלו. במקרה הזה, לא יהיה שום טעם להשקיע בתיקון וישתלם לכם הרבה יותר למכור אותו לפירוק.

גריטה ופירוק רכבים – כך נפטרים מרכב שיצא מכלל שימוש

אחת השיטות שיסייעו לכם להיפטר מהרכב הישן ולרכוש חדש היא להביא אותו לגריטה. החוק שחודש בשנים האחרונות בישראל קובע כי תוכלו להביא (בכפוף לתנאים, מומלץ להתעדכן באתר משרד התחבורה) את הרכב לאחד ממגרשי הגריטה הבודדים בישראל ולקבל כמה אלפי שקלים בעבור הרכב שגורטים. בסכום הזה תוכלו להשתמש כדי לעזור לכם לממן קניית רכב שטח חדש או מיני משפחתית מפוארת וליהנות מחוויית נסיעה בטוחה והרבה יותר מפנקת.

אם הרכב איננו עומד בתנאי הגריטה אך גם אין סיבה או אפשרות למכור אותו, תוכלו להגיע לאחד ממגרשי הפירוק ולקבל בעבורו סכום צנוע יותר. חברת הפירוק תוכל לגרור מכם את הרכב אם הוא נותר תקוע במקום כלשהו ותרכוש אותו במזומן במטרה להשתמש בחלקי החילוף השונים.

 

אז מה קונים במקום?

אם אתם נפרדים בלב כבד מהרכב הישן שלכם, בוודאי תרצו שהרכב החדש יפצה בתנאי נסיעה נוצצים ומשודרגים יותר. קניית רכב שטח חדש היא אחת הדרישות הפופולריות כיום אצל היצרניות וחברות הליסינג ומאפשרת הנאה מכל העולמות – נסיעה בטוחה וטובה בשטח ועל הכביש, אבזור מתקדם וגם חוויה ספורטיבית יותר לכל מטרות הנסיעה, מנסיעות משותפות עם חברים ובני משפחה ועד טיולי שטח במסלולים ברמת עבירות קלה עד בינונית.

קניית רכב חדש דורשת סקר שוק מעמיק ובדיקת האיזון שבין עלות-תועלת כך שהרכב ימשיך לשרת אתכם לתקופה ארוכה ללא חשש שהוא יצא מכלל שימוש מוקדם מן הצפוי ויאלץ אתכם לגריטה נוספת. את הרכב החדש שלכם תוכלו למצוא באתרי יד שניה למכירת רכבים או קנייה של רכבים ישנים, בסוכנויות טרייד אין בכפוף למכירת הרכב הישן וכמובן אצל היצרניות עצמן, בהנחה ואתם מעוניינים ברכב מהניילונים ויש לכם את התקציב הדרוש לכך.

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?