קונה טנדרים לפירוק
תמונה של קונה טנדרים לפירוק

קונה טנדרים לפירוק

קונה טנדרים לפירוק

דמיינו לעצמכם את הטנדר האהוב שלכם שמשרת אתכם נאמנה כבר שנים רבות שבמהלכן עבר עשרות אלפי קילומטרים בנסיעות בכבישים ובדרכי עפר, מפסיק לפתע לעבוד. הריפוד כבר קרוע, תיבת ההילוכים מזייפת, הגוף מחליד – הטנדר כבר לא יכול להגיע לשום מקום. אז מה עכשיו?

לפי ההערכות בקנדה, למשל, 1.6 מיליון כלי רכב יורדים מהכביש בכול שנה, אלא שאין תיעוד מפורט על מה שקורה לרכבים האלה לאחר מכן. חלק מבעלי הרכבים מחפשים חברה ש- קונה טנדרים לפירוק, חלקם מעבירים את הרכב כתרומה ואחרים פשוט זורקים את הרכב.

הנה כמה מהאפשרויות הנפוצות ביותר.

  • מציאת מטרה חדשה

יש אנשים שבמקום לחפש עסק ש- קונה טנדרים לפירוק, מעדיפים להעביר את הרכב שלהם לצדקה. המשמעות היא שהגוף שיקבל את התרומה עשוי לקבל רכב שנמצא במצב תקין או לא, אבל בדרך כלל ינסה למכור אותו עבור חלקיו. כלומר גם מקבל התרומה עשוי לחפש חברה ש- קונה טנדרים לפירוק כדי להרוויח משהו מהרכב.

במקרים נדירים, חלק מהמכוניות הללו זוכות לשוב לחיים על מסך הקולנוע, הודות למגרשי מכוניות קולנוע הקיימים ברחבי העולם. מגרשים אלה קונים מכוניות נדירות ומוזנחות שישמשו כאביזרים סטטיים, כמכוניות המשלימות את הרקע בצילום או כמכונית שתתפוצץ באחת מסצנות האקשן.

עוד שירותים שאנו מספקים:

שירות של קונה רכבים לפירוק  | רכב חדש או משומש>>

גריטה של דגמים ישנים

הרוב המכריע של כלי הרכב שהגיעו לסוף דרכם, יגיע בסופו של דבר למגרש הגרוטאות או לחברה ש-קונה טנדרים לפירוק ולמיחזור. אמנם, קיימת חפיפה רבה בין שני סוגי העסקים, אבל מגרש גרוטאות מתעניין בעיקר בשחזור ובמכירת המתכת, ואילו עסק ש- קונה טנדרים לפירוק מעדיף לשחזר ולמכור חלקים יקרי ערך בנוסף למתכת הגולמית. תהליך זה כרוך במחזור ובהסרה בטוחה של שמנים, דלק, כריות אוויר, צמיגים וסוללות, כך שכאשר כלי הרכב יגיע למזבלה, הוא יהיה פחות מזהם.

מחירו של רכב לגריטה תלוי בשנת הרכב, ביצרן, בדגם, בקילומטראז׳, במצב ובמיקום שלו, כולל עלויות גרירה. לאחר חילוץ החלקים השימושיים ו/או המזהמים מכלי הרכב, נותרת המעטפת שנמעכת ונשלחת למגרסה. שם, שיני המתכת המסתובבות לועסות את המכונית בשלמותה והופכות אותה תוך 30 שניות בלבד לגוש מתכת קטן. את גוש המתכת ניתן להתיך וליצור ממנו מוצר חדש.

נקונה טנדרים לפירוק יהול פסולת

התעשייה מסוגלת לטפל בכ-85% ממשקל הרכב (בין אם לשימוש חוזר בחלקיו או להעברתו למחזור). שאר 15 האחוזים, שעשויים מחומרים כמו פלסטיק או זכוכית, יגיעו למזבלה.

למרות הליכים אלה, התוצאה היא עדיין כמות עצומה של פסולת. כלומר, עדיין יש מקום רב לשיפור ההתמודדות עם 15 האחוזים שברובם הם אבודים, כשעיקר הפסולת הוא הפלסטיק. לפי המומחים, כלכלית, לא כדאי לפרק ולמחזר את סוגי הפלסטיק השונים שנמצאים בכלי הרכב, ואחד הפתרונות מציע לקטלג את סוגי הפלסטיק השונים, כמו גם להעניק גמול עבור פלסטיק הפגושים, הניתנים להסרה בקלות ולמחזור.

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?