קונה רכבים אחרי תאונה
תמונה של קונה רכבים אחרי תאונה

קונה רכבים אחרי תאונה

קונה רכבים אחרי תאונה

לא כיף להיתקע עם מכונית שניזוקה קשה אחרי תאונה. זה ברור! תאונות מתרחשות גם אם אתם הנהגים הכי זהירים בעולם, ולפעמים הן פשוט בלתי נמנעות, כמו עץ שנופל על המכונית שלכם שחונה לה ברחוב ביום שבו מזג אוויר סוער במיוחד.

למרבה המזל, תוכלו ליצור קשר עם חברה ש- קונה רכבים אחרי תאונה. חברות אלה עוסקות בכלי רכב שנפגמו בתרחישים שונים ומשונים. חברה שכזאת מעסיקה צוות מומחים שיוכלו לעזור לכם למצוא את הדרך הטובה והקלה ביותר להרוויח קצת מזומנים עבור המכונית שלכם שניזוקה בתאונה.

הרכב שלכם ניזוק – מה עושים עכשיו?

כאשר הרכב שלכם הפך קורבן לתאונה מצוערת, יתכן שאתם לא לגמרי יודעים או בטוחים מה לעשות עכשיו. מהם הצעדים שבהם עליכם לנקוט. כאן בא לעזרתכם עסק של קונה רכבים אחרי תאונה ומסמן שלושה שלבים לטיפול ברכב שניזוק:

שלב ראשון: הערכת חומרת הנזק – הערכת הנזק שנגרם לרכב נחוצה כדי להבין מה יהיו הצעדים הבאים הנכונים ביותר עבורכם. אחרי הכול (כפי שיוכל לספר לכם המומחה של קונה רכבים אחרי תאונה), לא כל נזק מונע מהרכב לפעול. משום כך, יש חשיבות רבה לקביעת היקף הנזק. הערכה זו תוכל לעזור לכם לבחור באפשרות הבאה שתקדם אתכם.

להתייעצות עם משה נונה קונה רכבים לפירוק לחצו>>

קונה רכבים אחרי תאונה שלב 2/3

שלב שני: בחינת הגישה של חברת הביטוח – לאחר שהצלחתם להבין את סוג הנזק שנגרם לרכב שלכם, פנו לחברת הביטוח שלכם. הביטוח אמור לעזור לכם לקבוע אם הרכב הוא במצב של Total Loss או לא, ומה יהיה גובה הפיצוי שתקבלו מהביטוח.

שלב שלישי: הבנת ההון העצמי שלכם – ההון העצמי שלכם יכול להיות חיובי או שלילי. מתי הוא שלילי? כאשר עלות תיקון המכונית שלכם היא יקרה יותר מההחזר הכספי להלוואה שלקחתם לרכישת הרכב. לפעמים, על פניו זה נראה כמצב שלילי, אבל חברה ש- קונה רכבים אחרי תאונה תוכל לעזור לך גם במצבים שכאלה. אם ההצעה של החברה עולה על הסכום שאתם חייבים לשלם עבור ההלוואה לקניית המכונית, היא תקנה אותה. דמיינו תרחיש שכזה:

עוד שירותים שתמצאו אצלנו

גריטת רכב מאמר מקיף>>

ההון העצמי שלכם הוא: 10,000 שקלים (שלילי)

ההצעה של החברה קונה רכבים אחרי תאונה היא: 12,000 שקלים

הרווח הכולל שלכם: 2000 שקלים (לאחר ששילמתם את הכסף שאתם עדיין חייבים).

שימו לב: כדי שתוכלו להבין את מצב הרכב שלכם במשוואה זו, עליכם לברר את שווי המכונית שלכם כפי שהיא כעת.

קונה רכבים אחרי תאונה

אם לרכב שלכם יש כמה שקעים בגוף הרכב, עדיין תוכלו לנסות למכור אותו. אם מדובר בתיקונים מינוריים, בדרך כלל עדיף לבצע אותם לפני שמציגים את הרכב למכירה. בדרך זו תוכלו לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור מכירת הרכב שלכם. קחו בחשבון שנזק קל לגוף יכול להוריד את ערך המכונית בין 15%-19%, בעוד שנזק חמור יותר עלול להוריד את ערכה ב-80%-75%.

 

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?