קונה רכבים לפירוק באופקים
תמונה של קונה רכבים לפירוק באופקים

קונה רכבים לפירוק באופקים

קונה רכבים לפירוק באופקים

קונה רכבים לפירוק באופקים: אסטרטגיות מיחזור חדשות של כלי רכב חברות העוסקות במיחזור כלי רכב עוברות לשיטות מיחזור מתקדמות והופכות את עסקי הרכב שלהם לחלק מהתעשייה המעגלית.

קונה רכבים לפירוק באופקים כל המידע

חברה שקונה רכבים לפירוק באופקים, מודעת לחששות הסביבתיים והכלכליים העולמיים הקשורים לתעשיית הרכב אשר הניעו את קובעי המדיניות הבינלאומיים לשקול כללים מחמירים יותר, עלייה במחירי החומרים וסוגיות בשרשרת האספקה.

בנוסף, לאלה, יש לקוחות ברחבי העולם המעדיפים לרכוש חלקי חילוף לרכב מחנויות מקוונות כדי לטפל בעצמם ברכבים שלהם. פלטפורמות אינטרנטיות אלה מציעות חלקי חילוף שכבר הוסרו, נוקו, נבדקו ולעתים בוטחו. פרקטיקה כזו משנה את העסק הבלתי רשמי של פעם. מה שעשוי להוביל לא רק לביקוש של חלקי רכב משומשים וממוחזרים, אלא גם להפיכת קו הייצור של יצרניות הרכב לקווי מיחזור מתוחכמים.

חברת מחזור בריטית

כמענה לאתגר זה, הקימה חברת המחזור הבריטית – Charles Trent, תהליך ׳פירוק׳ עבור כלי רכב סופיים – ELV (End-of-life Vehicles). כשהמפעל בתפעול מלא, הוא יכול להכניס למעלה מ-100 רכבי ELV ביום ולפרק אותם לחלקיהם. המטרה היא לפרק 300 אלף כלי רכב בשנה, השווים לחמישית ממספר הגרוטאות הכולל של כלי הרכב בבריטניה. בסך הכול, ניתן לעשות שימוש חוזר או למחזר כ- 96% ממשקל הרכב סופי.

עוד שירותים שאנו מספקים

קונה רכבים לפירוק בדרום כל המידע >>  | פירוק רכבים באשקלון >> 

מה נדרש כדי להחזיר שימוש או למחזר כלי רכב סופיים?

מעניין אם גם חברה הקונה רכבים לפירוק באופקים תרצה להצטרף לאתגר? בכול אופן, כדי שאפשר יהיה לעשות זאת, החברה הבריטית מפתחת מתקן הדומה לקו ייצור מודרני של מכוניות, אבל יפעל לאחור…

מדובר בטכניקת הייטק למחזור, שיכולה לשמש גם עסק הקונה רכבים לפירוק באופקים. השיטה כוללת הערכה של הרכב כדי להשיג ממנו את הרכיבים לשימוש חוזר או לחידוש. לאחר מכן, הרכב מוכן לפירוק וניתן להסיר ממנו באופן שיטתי את המנוע, החלקים הפנימיים, הפאנלים, תיבות ההילוכים וחלקים אחרים – כדי למחזר או למכור את החלקים מחדש. כל התהליך מנוטר על ידי מערכת מחשוב משוכללת.

לסיכום:

חברת LKQ משיקגו מפעילה 170 מתקני פירוק ומעבדת 700,000 רכבים סופיים בשנה. מספר שיכול להיראות די פנטסטי בעיניו של עסק שקונה רכבים לפירוק. לפי החברה משיקגו, תהליך הייצור מחדש משתמש רק בכ-15% אנרגיה ומייצרת רק כ-30% פליטות פחמן, בהשוואה לייצור של רכיב חדש מאפס. ההנחה היא שעליית מחיריהם של חומרי הגלם והרכיבים, כמו גם בעיות מכריעות בשרשרת האספקה – הופכים את חלקי החילוף יד 2 למושכים יותר. נמצא שרכיבים משומשים הם גם זולים בכ-70% מרכיבים חדשים.

קונה רכבים לפירוק באופקים יכול להעיד שתהליך מיחזור של כלי הרכב הסופיים בעסק שלו לא בהכרח זהה לעסקים אחרים. ואכן תהליכים אלה שונים ממקום למקום, אם כי בלי קשר למערכות החוק ולכללים במדינה הספציפית, מדובר בהליך דומה כאשר הליך המיחזור של כלי רכב סופיים כרוך בתהליכים הכוללים: הכנת הרכב, הפרדת החלקים, מיחזורם או סילוקם.

 

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?