קונה רכבים לפירוק בדרום
תמונה של קונה רכבים לפירוק בדרום

קונה רכבים לפירוק בדרום

מדינות שונות ברחבי העולם, כולל ישראל, קבעו תקנות שונות לפירוקם של כלי רכב ישנים, על מנת להבטיח שמזהמים פוטנציאליים (כמו דלק, שמנים, נוזלי בלמים, וחלקי חילוף אחרים), יאספו ויאוחסנו כראוי.
חברה ש-קונה רכבים לפירוק בדרום, מבטיחה הליך תקין של פירוק של רכבים ישנים שמצד אחד לא מהווה סיכון סביבתי ומצד שני דואג לבריאותם ולבטיחותם של העובדים בתעשייה.

סיכונים בפירוק הרכב

קיימים מספר אתגרים הכרוכים בהערכת הסיכונים בעת פירוק כלי רכב סופניים, וביניהם :

– איסוף הדלק או הסולר ממיכל הרכב
– איסוף השמנים מבולמי הזעזועים של הרכב
– פיצוץ כריות האוויר

קונה רכבים לפירוק בדרום

דלק הוא אחד המזהמים שייאספו, יאוחסנו או יטופלו על ידי העובדים בחברה אשר קונה רכבים לפירוק בדרום.
הרכב הממוצע מכיל 10 ליטר דלק, היוצרים סיכון בריאותי ובטיחותי חמור (כמו שריפה ופיצוץ), במיוחד בכלי הרכב המונעים בסולר. חיוני מאוד לפעול על פי נהלי עבודה המאפשרים לעובדים לשלוט כראוי בסיכונים הפוטנציאליים הקיימים בעת ניקוז הדלקים.

טיפול בחלקי המכונית

חברה שקונה רכבים לפירוק בדרום, יכולה להשתמש בחלקי החילוף של הרכב הישן שלכם גם אם הוא כבר לא מסוגל לזוז. אחרי הכול, יתכן שעדיין ניתן להציל את החלקים המרכיבים את הרכב.

חברה מקצועית ש- קונה רכבים לפירוק בדרום, תסרוק את המכונית הישנה שלכם כדי לצוד ממנה כל חלק שניתן להשתמש בו שוב, לפני שתעביר את שאר הרכב למיחזור, בהתאם להנחיות ולשיטות המומלצות למיחזור רכבים.

כאשר אתם נפטרים מהמכונית הישנה שלכם ועוברים לדגם חסכוני יותר בדלק, אתם מצמצמים לא רק את עלויות הנסיעה שלכם ברכב אלא גם את פליטות הפחמן שלו.

קונה רכבים לפירוק בדרום מה שצריך לדעת

למעשה, לרכב ישן יש עדיין ערך רב בגלל החלקים הקטנים שעדיין פועלים היטב. המכונאי יבדוק את הרכב, ואל תדאגו, שום דבר לא יגיע לפח סתם כך, לדוגמה:

  • מיחזור צמיגים ישנים – במקום לערום את הצמיגים האחד על השני או לשרוף אותם, ניתן לטפל מקצועית בצמיגים, למחזר אותם או להיפטר מהם כראוי.

 

  • קונה רכבים לפירוק בדרום שימוש חוזר בסוללות ישנות – חשוב לא להשליך את הסוללות הישנות ברשלנות. הן מלאות בכימיקלים מסוכנים שעלולים לזהם את הסביבה. מרכזי המיחזור ידעו כיצד לעשות בהן שימוש חוזר או להשליך אותן כראוי. בנוסף, ניתן להחיות מצברים ישנים לרכב, ולהשתמש בהם ברכב אחר.

 

  • להימנע ממזבלות – התרגלנו לאופן שבו הכול חד פעמי. אז אנחנו זורקים דברים בלי לחשוב פעמיים. כשהאשפה במזבלה מתפרקת, גזים רעילים משתחררים לאטמוספירה וחומרים מסוכנים מחלחלים לאדמה. לכן, חשוב לטפל במכונית הישנה באופן המקצועי ביותר.

לבחור בחברה באזורכם

כשאתם מחפשים חברה ש- קונה רכבים לפירוק בדרום, אולי תעדיפו לבחור בחברה שמתמחה במיוחד במיחזור מכוניות, כדי לוודא שאתם מקבלים שירות מהמומחים הטובים ביותר באזור שלכם. זה גם יקטין את משך הזמן שתצטרכו לנסוע כדי להגיע אל החברה עם הרכב הישן שלכם.

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?