קונה רכבים לפירוק ברמת גן
תמונה של קונה רכבים לפירוק ברמת גן

קונה רכבים לפירוק ברמת גן

קונה רכבים לפירוק ברמת גן – על המודל העסקי של מיחזור רכבים לתעשיית פירוק הרכבים יש תפקיד מרכזי בביסוס הפעולות להגנת הסביבה ובהקמת – מה שנקרא בתרגום ישיר מאנגלית – תעשייה ורידית (Venous Industry). מושג אסייתי המתייחס למפעל העולמי הענק שבו תעשיות הופכות את הפסולת התעשייתית למשאבים הניתנים לשימוש חוזר לשם ייצור מוצרים חדשים.

 

התעשייה הוורידית מעדיפה לנצל את חומרי המוצרים הישנים, כמו מכוניות ישנות, במקום להמשיך ולהשתמש במשאבי הטבע ההולכים ונכחדים. וזה בדיוק מה שעושה גם חברה ש- קונה רכבים לפירוק ברמת גן.

כדי להבין במה מדובר, נתמקד בתעשיית פירוק הרכבים (למשל, העסק של קונה רכבים לפירוק ברמת גן), שלא קיבלה עד כה את ההכרה המגיעה לה.

מלאכת פירוק הרכבים הישנים חיונית לעולם שלנו

כשמדברים על תעשיית הרכב, רבים מדמים את היצרנים שמייצרים את המכוניות המבריקות שיוצאות מהמפעל. ואכן, כ-85 מיליון מכוניות מיוצרות ונמכרות מדי שנה בעולם.

אבל כדי להבין את תעשיית מיחזור הרכבים ואת כמויות הרכבים בהן מדובר, בואו נראה את תמונת הנתונים כפי שהיא משתקפת ביפן.

ביפן, מיוצרות ונמכרות מדי שנה כ-5 מיליון מכוניות חדשות.

קונה רכבים לפירוק ברמת גן

תעשיית הרכב ביפן נתמכת על ידי מכירת מכוניות יד 2. המכוניות המועברות מיד ליד מחולקות ל-3 קבוצות: מכוניות שנמכרות כמכוניות משומשות; מכוניות המיוצאות לחו״ל; ומכוניות שימכרו לחברה שקונה רכבים לפירוק המזומן ויעברו פירוק ומיחזור.

הנתונים ביפן מלמדים גם שכ-2.5 מיליון מכוניות משומשות נמכרות בשנה. מדובר ב:

  • כ-40% מכוניות שנמכרות על ידי סוחרי הרכב המחוברים ליצרנים
  • ושאר 60% של מכוניות שנמכרות על ידי סוחרים של רכבים משומשים

במשך שנה, כמיליון מכוניות משומשות ביפן מיוצאות לחו״ל על ידי סוחרי הרכב, וכ-3 מיליון נמכרות לחברות רכבים לגריטה.

לפיכך תמונת זרימת תעשיית הרכבים היא: רכב חדש – נמכר כרכב משומש – נמכר לחברת פירוק, כמו זו ש- קונה רכבים לפירוק ברמת גן.

האחריות של יצרניות הרכב

רבים עשויים לחשוב שמלאכת הפירוק והגריטה של רכבים ישנים צריכה להיעשות על ידי היצרנים. עם זאת, כיוון שתעשיות רבות מעורבות, בתפקידים שונים, בטיפול במכוניות משומשות, המחשבה שהיצרנים יוכלו לשלוט בכך אינה ריאלית. בעיקרון, היצרנים הם אנשי המקצוע האחראיים לייצור מכוניות חדשה לגמרי באופן יעיל בעזרת פס הייצור, כדי לייצר דגמים נבחרים מסוימים. קשה להניח שהם יוכלו להתחיל לאסוף רכבים ישנים, ולהציע חלקי חילוף לכל מודל מכונית שנזקק לחלק חילוף זה או אחר.

עבודת חברות הפירוק

תעשיית עסקי כלי הרכב לא יכולה להימלט מהאחריות של אספקת חלקי חילוף משומשים וזולים לבעלי הרכב, ומהצורך לבצע את תהליך המיחזור והגריטה שיוציאו סופית את הרכב מכלל שימוש, כדי להגן על הסביבה הגלובלית מפני הסכנות שיוצרת תעשיית הרכב.

חברה לפירוק רכבים, כמו זו ש- קונה רכבים לפירוק ברמת גן, היא זו שמפרקת את המכוניות הישנות. כשהעבודה שלה כוללת בעיקר מיון וטיפול נכון בחלקים המפורקים. עסק שכזה מתמקד בלקוחות, שהם הספקים והמפיצים של עסקים הקונים רכבים לפירוק.

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?