קונה רכבים לפירוק בתל אביב
תמונה של קונה רכבים לפירוק בתל אביב

קונה רכבים לפירוק בתל אביב

 כשאתם מחפשים קונה רכבים לפירוק בתל אביב, מומלץ לבחור בחברה שיש לה ותק ומוניטין, כמו החברה שלנו. כך תוכלו להבטיח שתקבלו עסקה אמינה והוגנת.
אנו מגיעים מהר, משלמים על המכונית במזומן ובמקרה הצורך גוררים אותו

קונה רכבים לפירוק בתל אביב – איך זה מתבצע?

 

 שלב ההגעה לבית הלקוח

בין אם הגעתם אלינו דרך רישום הפרטים שלכם באתר שלנו או באמצעות שיחה טלפונית, תקבלו מאיתנו מענה מהיר שכולל מיפוי ראשוני של הרכב שלכם. נברר אתכם מהו סוג הרכב, מי היצרן, מאיזה מודל ובאיזה גיל הרכב. לאחר בירור הנתונים הללו נתאם אתכם את המועד שבו נאסוף את הרכב שלכם, נעביר את התשלום ונשלים את העסקה.

אם הרכב שלכם מניע ואפשר לנהוג בו, נגיע אליכם במועד שקבענו אתכם, ונסיע אותו אלינו, למגרש פירוק רכבים בתל אביב. אם הרכב שלכם כבר לא מניע נשלח אליכם רכב גרר כדי שיעביר את הרכב שלכם למגרש שלנו בתל אביב, ללא תשלום נוסף. אחרי הכול, אנחנו מציעים שירותים מהירים 24/7, הנדרשים במקרים שבהם הרכב לא מניע אבל חונה במקום שבו הוא מהווה מטרד סביבתי. המשמעות היא שנגיע לגרור את הרכב שלכם מייד לאחר הפנייה שלכם אלינו כדי לפתור את הבעיה באופן מיידי.

שימו לב, לפני שאתם מגיעים אלינו, למגרש בתל אביב, יהיה עליכם לגשת למשרד הרישוי כדי לקבל אישור שהרכב הורד מהכביש על פי חוק. פעולה זו כרוכה במילוי טופס במשרד הרישוי.

שלב קניית הרכב לפירוק

לאחר שהרכב יגיע אלינו הוא ייבדק לעומק על ידי מכונאי רכב מוסמך. בדיקה זו תעזור לנו לקבוע את מחיר העסקה. במעמד זה, יהיה עליכם להביא אתכם את אישור הבעלות שלכם על הרכב ואת אישור משרד הרישוי על כך שהמכונית הורדה מהכביש, העסקה תושלם ויועבר אליכם מיידית התשלום שנקבע עבור הרכב שלכם!

היתרונות האקולוגיים בפירוק רכב

מה דעתכם על שימוש חוזר בפלדה משומשת שמגיעה מהמכונית הישנה שלכם?

בזכות פירוק הרכב, במקום הצורך לייצר פלדה חדשה בהליכי ייצור שצורכים אנרגיה רבה ומשתמשים בכמויות אדירות של עפרות ברזל, שמשמעותן שריפת כמויות עצומות של פחם והגברת גזי החממה באטמוספירה. קחו בחשבון שעל מנת לזכך עפרות ברזל לפרדה, יש צורך בפחם. וכדי לכרות פחם מהאדמה צריך להרוס שכבות אדירות של אבן גיר. זה מפחית עוד יותר את המשאבים הטבעיים של הפלנטה שלנו.

ואנחנו מדברים כאן רק על פלדה. כאשר לוקחים בחשבון שמכוניות מורכבות ממספר רב של חומרים שונים, מתברר ביתר שאת עד כמה חשוב למחזר כמה שיותר מכוניות, וכמה טוב שיש סוחרי רכב שרוכשים רכבים ישנים, אם כדי להשתמש בחלקי החילוף ואם כדי למחזר את החומרים הנותרים.
יתר על כן, קיים היום מחסור בחומרים מסוימים, כמו ליתיום. לכן, באמצעות מיחזור המכונית שלכם, תוכלו לסייע בהחזרת רכיבים נדירים אלה לשוק. כך ניתן לא רק לחסוך משאבים, אלא גם להגן על משאבי הטבע מפני ניצול נוסף.

על ידי מיחזור רכב שהגיע לסוף דרכו , אפשר לחסוך בשטחי ההטמנה, אבל חשוב יותר, אפשר למנוע את החלחול של מזהמים כמו נוזלי הבלמים ונוזלי הקירור, למערכות הקרקע והמים שלנו. ברגע שהרכב מתקרב לסוף דרכו, הוא נוטה לפלוט יותר חומרים מזהמים. משום כך חשוב מאוד להפסיק לנהוג בו, ולא לדחות את המחזור שלו.

לסיכום

פירוק רכב בתל אביב לא חייב להיות דבר מסובך!  פשוט התקשרו אלינו , וקבלו שירות מהיר ואמין. אנו נגיע אליכם עד ביתכם בתל אביב נשלם במזומן ואם יש צורך גם נגרור את האוטו.

אנו רוכשים את כל סוגי הרכבים ודואגים או למכור או לגרוט אותו או לפרק אותו לחלקים כך שהוא לא יהווה יותר מפגע תברואתי.

רק 30 דקות והרכב שלכם מפונה, התקשרו עכשיו !

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?