בחירת חברת הובלות לפי סוגי הרכבים שלה
מובינג

בחירת חברת הובלות לפי סוגי הרכבים שלה

בחירת חברת הובלות לפי סוגי הרכבים שלה

בחירת חברת הובלות צריכה להיעשות בהתאמה מלאה לצרכים שלכם. במאמר זה נרחיב אודות העניין ונתמקד ספציפית בכל הקשור אל סוגי הרכבים להובלה והשפעתם על אותה בחירת החברה.

הובלה – רק באמצעות חברת הובלה מקצועית

כל אדם שמתכנן מעבר דירה וכל חברה שמעוניינת בשירות הובלת משרדים צריכים לחפש חברת הובלה אשר מציעה את סוג ההובלה הנדרש והרכב המתאים לאותה הובלה. אם בעבר, היו אנשים שהעדיפו להעביר בעצמם את התכולה, כיום הרוב מודעים לכך שמדובר על פעולה אשר מחייבת רכב המתאים לסוג ההובלה, נהגים אשר מכירים את נקודת המוצא ונקודת היעד של ההובלה, מובילים אשר יודעים כיצד להעביר את כל התכולה באופן שלא תינזק ושירותים נלווים, כמו למשל שירותי אחסון, שירותי אריזה ושירותי פירוק והרכבה של ריהוט במשרד.

עוד כתבות:

קונה רכבים משומשים>>

קונה רכבים לפירוק בכל הארץ>>

צי רכבים המתאים להובלה

הדבר השני אותו חשוב לדעת בעת בחירת חברת הובלת משרדים או דירות הוא צי הרכבים אותו החברה מעמידה לרשות לקוחותיה.

  • הובלות קטנות – במקרה ומדובר על הובלה קטנה, כלומר הובלה של פריט אחד או מספר פריטים בודדים, חשוב לוודא שהחברה אכן יכולה להעמיד לרשותכם טנדר קטן או כל רכב מסחרי אשר מיועד להובלות קטנות ומהירות.
  • הובלות משרדים – במקרה זה חשוב לפנות אל חברה בעלת ניסיון בכל הקשור אל הובלות משרדים. המומחים של חברה זו יעברו במשרדי החברה ויתכננו בקפידה את כמות משאיות ההובלה הדרושות וציוד נוסף אשר יבטיח הובלה בטוחה ומהירה של כל תכולת המשרד מהמיקום הקודם למיקום החדש.
  • הובלות מנוף – אם אתם מתכננים להעביר את תכולת הדירה שלכם למיקום חדש בקומה גבוהה ויש לכם ריהוט וציוד נוסף שאינו נכנס למעלית או דרך דלת הכניסה, חשוב לוודא עם החברה שהיא יכולה להציע לכם רכב המשמש למטרת הובלות מנוף. כלומר משאית ומנוף הרמה בו ניתן להשתמש בכדי להרים את הציוד הכבד לקומה המסוימת בבניין אליו עברתם. נכון להיום ניתן להזמין משאית עם רמפה.

דבר זה תקף גם לגבי הובלות נוספות, כמו למשל הובלות דירה, הובלות מפעל ועוד.

בוחרים בחוכמה – הרכבים המתאימים

טרם ההחלטה על בחירת חברת הובלות זו או אחרת חשוב לוודא עם החברה שהיא מחזיקה בצי משאיות שנועדו לסוגים שונים של הובלות וכי היא מתחזקת את כל צי הרכבים שלה כראוי (באמצעות קצין בטיחות או כל אדם אחר שיכול לאשר את תקינותם של רכבי הובלה אלו).  בנוסף, חשוב לוודא שהחברה אכן מציעה רכבים המתאימים לסוג ההובלה אותה אתם מתכננים, כמו למשל הובלת משרדים. שכן, יש משאיות 12 טון ויש משאיות שערוכות לתכולה במשקל פחות. בנוסף, חשוב שתבררו עם החברה האם מכוניות אלו מתאימות גם להובלה של ציוד רגיש.

כמו כן, תמיד חשוב לוודא שהחברה בה אתן בוחרים תוכל להציג בפניכם רישיון מוביל של משרד התחבורה ואישורי בדיקות רכב של קצין תעבורה. בהצלחה!

 

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?