הבחירה היא שלכם: מצבר משומש או חדש
תמונה של מצבר משומש או חדש

הבחירה היא שלכם: מצבר משומש או חדש

מצבר משומש או חדש

/צריכים לרכוש מצבר לרכב, אך לא יודעים האם לקנות מצבר חדש או משומש? מדובר על אחת מהדילמות המרכזיות שעשויות להעסיק אתכם. בטח כאשר לכל אחת מהאפשרויות הללו יהיו גם יתרונות וגם חסרונות. לכן יהיה עליכם לנסות להבין איזה בחירה תביא איתה את התועלת הכי גבוהה. במאמר הבא אנו ננסה להסביר למה אילו פרמטרים אתם צריכים לקחת בחשבון. כך תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו תוכלו לבחור את המצבר שהכי מתאים לכם. קחו בחשבון כי מה שמתאים לאחרים לא בהכרח יהיה מתאים גם עבורכם.

באיזה תדירות אתם נוסעים ברכב?

זוהי השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני רכישת מצבר חדש או משומש. אם אתם מאלה שנוסעים ברכב על בסיס קבוע, ככל הנראה יהיה עדיף לכם לרכוש מצבר חדש. אך מצד שני, אם לא יוצא לכם לנסוע ברכב הרבה אין סיבה שתשקיעו ברכישה של מצבר חדש – תוכלו להסתפק במצבר משומש.

מחפשים מצבר לתקופה קצרה או ארוכה?

אם אתם יודעים כי בקרוב מאוד תצטרכו למכור את הרכב, אז אתם תחפשו מצבר לתקופה קצרה. במקרה הזה תוכלו להשקיע על מצבר משומש, שככל הנראה יוכל ללוות אתכם לחודשים הקרובים. אך אם אתם יודעים כי אתם מחפשים מצבר לתקופה ארוכה, מוטב לכם להשקיע ברכישה של מצבר חדש. המצבר חייב להתאים בצורה אפקטיבית לצרכים או לדרישות שלכם.

מה התקציב שעומד לרשותכם לצורך הרכישה?

בחלק מהמקרים המפתחות בכלל לא יהיו בידיים שלכם, ויהיה עליכם להתאים את עצמכם למצב הנוצר. אם אתם יודעים כי עומד לרשותכם תקציב מוגבל, לא מן הנמנע כי לא תוכלו לרכוש מצבר חדש. אך אם אין לכם תקציב מוגבל, שווה לכם ככל הנראה להשקיע על מצבר חדש. העניין של התקציב הוא עניין קריטי, יש כאלה שיגידו כי מדובר על עניין שהוא בגדר המכריע.

כתבה מקיפה על גריטת רכבים >>

האם תרצו לקבל אחריות על המצבר?

אחריות היא עוד פרמטר חשוב שתצטרכו לשים אליו לב בעת רכישת מצבר חדש או משומש. מצברים חדשים שתרכשו יגיעו ברוב המקרים עם אחריות של היבואן. מדובר על אחריות של 12-24 חודשים, אחריות שתספק לכם שקט נפשי. מצד שני אם תרכשו מצבר משומש, הוא לא יגיע עם אחריות – ותצטרכו לסמוך על ההבטחות שנזרקות לאוויר. תחשבו עם עצמכם עד כמה האחריות היא פרמטר שהוא חשוב לכם.

אל תעשו בחירה תחת לחץ

זה לא משנה אם תרכשו מצבר משומש או חדש, הכי חשוב שתעשו בחירה שתהיו שלמים איתה. לא בכל יום יוצא לכם לרכוש מצבר לרכב, אז לפחות תעשו בחירה שתרגישו כי היא הבחירה הנכונה. יש כאלה שיעדיפו לבחור מצברים חדשים ואחרים שיעדיפו לבחור מצברים משומשים. כל בחירה שלא תעשו יכולה להיות הבחירה שהכי נכונה לכם, בהתאם למצב שבו אתם נמצאים.

https://www.moshenona.co.il/

 

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?