יש לכם רכב ישן? כך תיפטרו ממנו
תמונה של יש לכם רכב ישן

יש לכם רכב ישן? כך תיפטרו ממנו

יש לכם רכב ישן? כך תיפטרו ממנו

האינפלציה ברכבים בישראל עולה בלי הפסקה. ממבט על, ממש נראה כאילו המדינה נחנקת מרכבים. המציאות הכלכלית הופכת את מכירת הרכב הישן לפעולה ממש לא כדאית ולרוב, אנחנו מוצאים את עצמנו תקועים עם רכב חסר תועלת שהופך לגרוטאה ישנה. משה נונה מציע לך שירות פשוט, נוח ואמין שיאפשר לך להיפטר מהרכב בקלות ובאופן משתלם במיוחד. הזמנת השירות תאפשר לך לפתור כמה בעיות באמצעי אחד.

גרוטאות רכב הן מסוכנות

האם יצא לך לחשוב עד כמה הרכב שעומד בשטח עלול להוות סכנה? הבנה עמוקה של הפוטנציאל לתאונות יכולה להביא איתה המון אי שקט.

ילדים עלולים להינעל ברכב הישן, לשחק עם חלקי הרכב המתפרק ולהיפצע, או ליפול ולהיפגע ממנו תוך משחק. האחריות המלאה תהיה על בעל הרכב.

נזקים סביבתיים ותברואתיים

דלקים ושמנים עלולים לדלוף מהרכב ולחלחל למי תהום והגרוטאה המחלידה גורמת לטווח רחב של נזקים סביבתיים.

מחיר כלכלי כבד – יש לכם רכב ישן

גם רכב שעומד ללא כל שימוש, עשוי לגבות ממך מחירים כבדים.

  • עד שהרכב לא יורד מהכביש, חלה עליך עדיין החובה לשלם אגרת רישוי על הרכב באלפי שקלים לשנה.
  • גם רכב שאינו בשימוש, דורש ביטוח חובה. זאת מכיוון שנזקי גוף עלולים להיגרם גם מרכב חונה (כפי שציינו קודם) ולכן המדינה דורשת כי גם רכבים מושבתים יבוטחו.
  • רכבים העומדים במרחב הציבורי לאורך זמן עלולים להיגרר על ידי הרשות המקומית ולחייב את בעליהם בקנסות גבוהים.

כדי להימנע מסיבוכים מיותרים ולהוריד המון דאגות ועומסים כלכליים מהראש, אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר בהקדם. אנחנו נדאג להכול ונסייע לך להיפטר מהצרה.

יש לכם רכב ישן – גרירת הרכב

עובד מטעמנו יגיע עד אליך ויגרור את הרכב על חשבוננו. עבור גרוטאת הרכב, נעביר אליך סכום נחמד. כך אפשר לקבל הרבה יותר מחיסכון בהוצאות מיותרות, אלא כסף מזומן ביד!

פירוק ומחזור הרכב

לאחר גרירת הרכב הישן שלכם על ידי קונה רכב לגריטה, נעביר אותו אל מגרש פירוק הרכבים. הרכב יפורק לכל חלקיו השונים שיועברו למחזור. מסגרת המתכת של הרכב תועבר לגריטה והרכב יורד רשמית מהכביש. בכל התהליך הזה, כל מה שיידרש ממך הוא רק להתקשר אלינו ולקבל את התשלום. אנחנו נטפל בכל מה שדרוש כדי להבטיח שהרכב הישן לא יצטרך עוד להעסיק אותך.

ניתן להיפטר מהצרה עוד היום!

אנחנו מבינים עד כמה קניית רכבים ישנים יכולים להפוך למטרד. החדשות הטובות הן שמאוד קל לעשות את הצעד להיפטר ממנו בצורה יעילה, מהירה, משתלמת ואחראית סביבתית. כדי ליהנות משירותי גרירת ופירוק הרכב ומכל היתרונות שמגיעים איתם, כל מה שנדרש ממך לעשות הוא רק להשאיר את פרטיך באתר שלנו או לפנות אלינו בטלפון. אחד מעובדינו ייצור איתך קשר בהקדם ויגיע עד אליך כדי שלך יהיה ראש שקט ורגוע יותר.

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?