קונה רכבים משומשים
תמונה של קונה רכבים משומשים

קונה רכבים משומשים

קונה רכבים משומשים

במאמר הקרוב נספק לכם את כל הטיפים על קונה רכבים משומשים + טיפים נוספים. כיום יותר מאי פעם, מכירת רכב יד שנייה הופכת למשימה כמעט בלתי אפשרית. אפשרויות המימון המגוונות והמשתלמות של חברות הליסינג, הפכו רכישת רכב יד שנייה מאדם פרטי ללא כדאית. מצב זה יוצר מציאות מורכבת ובעייתית. מחד, נקנים רכבים חדשים בקצב הולך וגובר ומאידך, הרכבים הישנים הולכים ונערמים. לצד ההשלכות הסביבתיות של התופעה, מדובר בנטל כלכלי לא קטן. כדי לחסוך הון בהוצאות הרכב ואפילו להרוויח כסף מהרכב הישן שלך, משה נונה מזמין אותך להיעזר בשירות שיפטור אותך מהרכב בקלות.

קונה רכבים משומשים

ישנן הוצאות רבות שאנו לא נוטים לקחת בחשבון. ההתעלמות הזו מהפרטים עשויה ליצור אשליה כאילו בחירות מסוימות שלנו אינן גוררות השלכות כלכליות. רבים נוטים לא לקחת בחשבון את כל עלויות אחזקת הרכב. כך, הרכב שמעלה אבק בחניה ואינו בשימוש, עשוי להיתפס כפריט הדורש אפס הוצאות. המציאות, אמנם מספרת דבר אחר.

עלויות הביטוח

לא כולם יודעים זאת, אך גם רכבים שאינם בשימוש חייבים בביטוח חובה. אי רכישת ביטוח עבור הרכב עשויה לגרור קנסות כבדים ואפילו הליך פלילי. במקרה בו אדם ייפגע מהרכב החונה שלך כתוצאה מתאונה, או אם ילדים ישחקו ברכב הנטוש וייפגעו, ביטוח החובה מכסה אותך וללא הביטוח, התוצאות עשויות להיות עגומות.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית עבור קונה רכבים משומשים צרו איתי קשר.

 

אגרת הרישוי

גם רכבים שאינם בשימוש דורשים תשלום אגרה. מאחר ואגרה בישראל היא מהגבוהות במערב, מדובר בנטל לא קטן.

רוצים שאקנה ממכם את הרכב במזומן? לחצו פה>>

קנסות ועלויות גרירה

הרשויות המקומיות נאבקות באינטנסיביות בתופעת הרכבים הנטושים. אם רכבך יישא במקום אחד ולא ייעשה בו כל שימוש, עשויים פקחי הרשות המקומית לגרור את רכבך ולהטיל עליך קנסות גבוהים.

אז מה עושים?

דבר ראשון אתם צריכים לפנות אל קונה רכבים משומשים שבכמה צעדים פשוטים, יוכל לחסוך כסף רב ולעשות את המעשה האחראי. תרצו לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עבור קונה רכבים צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

קונה רכבים משומשים – הורדת הרכב מהכביש

על ידי פניה אל קונה רכבים משומשים ומסירת לוחית הרישוי של רכבך, יורד הרכב רשמית מהכביש ויתרת אגרת הרישוי לאותה שנה תוחזר לך רטרואקטיבית.

לאחר פניה אלינו, יגיע אחד מעובדינו ויגרור את רכבך למגרש שלנו ללא כל התחייבות כספית מצדך. לאחר הערכת שווי חלפי הרכב, נעביר לידיך סכום כסף עבור הרכב שמסרת לידינו והרכב יעבור למחזור. משמעות הדבר היא שלצד החיסכון האדיר, ניתן להרוויח כסף על ידי מסירת הרכב.

רוצים לקבל מידע על גריטה של רכב ? 

קונה רכבים משומשים לסיכום המאמר

קונה רכבים משומשים יסייע לך בכל התהליך של, מהורדת הרכב מהכביש ועד גרירתו ופירוקו. לאורך כל התהליך, כל שיידרש ממך הוא להתקשר אלינו ולהזמין אותנו לסייע לך להיפטר מהנטל הכלכלי והסביבתי שנאחזת בו זמן רב מדי שלא לצורך. לפרטים נוספים על השירות, לבירור הסכום שניתן להרוויח עבור הרכב שלך ולהזמנת השירות, אנו זמינים עבורך בכל עת ונשמח לתת לך שירות מהיר, אמין ומשתלם. ניתן להתקשר אלינו או להשאיר את פרטיך באתר להזמנת השירות.

צור איתנו קשר, ומיד ניצא אליך >>

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?