הרכב מושבת? כך תמכרו אותו מהר.
קרוסאובר

הרכב מושבת? כך תמכרו אותו מהר.

הרכב מושבת? כך תמכרו אותו מהר.

קיימות עשרות סיבות שבגללן אתם עשויים למצוא את הרכב שלכם מושבת, מה שמעורר את השאלה כיצד נפטרים ממנו ומהר. במאמר הזה נפרט לגבי כל דרכי המכירה האפשריות של רכבים מושבתים וגם ננסה לענות על השאלה – איזה רכב קונים במקום?

אם "הטרנטה" הישנה שלכם נתקעת בפעם השלישית השבוע בדרך, הרכב עבר תאונה, התיישן מאוד ואפילו לא נמצא לו קונה רלוונטי כבר תקופה ארוכה, ניתן להגדיר את הרכב שלכם כמושבת. אבל למרות שאתם תקועים כרגע בלי כלי ההתניידות החשוב שלכם, בכל זאת לא הכל אפור, משום שתוכלו לעשות מספר דברים על מנת שיימכר במהירות ויאפשר לכם להתחדש ברכב חדש ומשודרג יותר.

אפשרויות לרכבים מושבתים זמנית

האפשרות הראשונה היא לבעלי רכבים שמושבתים באופן זמני ומעוניינים לשפץ או לתקן את הרכב. אפשרות זו תקנה לכם פטור מתשלום אגרת רישוי הרכב ותשלומי הביטוח באמצעות הפקדת רישיון הרכב ועבודה על פי הצעדים הבאים:

יש להגיע למשרד הרישוי עם רישיון הרכב ותעודת זהות ולמלא טופס הפקדת רישיון רכב. עם הגשתו, תקבלו אישור הפקדה וכך למעשה תקבלו החזר יחסי על אגרת הרכב ששולמה והוא יקוזז אוטומטית מהתשלום בעבור האגרה החדשה. כמו כן, אם הרכב חזר לשימוש ואתם רוצים להפוך את תהליך ההפקדה, עליכם לגשת למשרד הרישוי עם תעודת הזהות ואישור ההפקדה ולבקש תשלומי אגרה בניכוי החודשים שההפקדה בוצעה בהם.

רכבים שהושבתו לצמיתות עקב התיישנות

אופציה נוספת היא למחזיקי רכב ישן שכבר לא משתלם להחזיק. במקומו, ייתכן שאתם חולמים על קניית קרוסאובר חדש או משפחתית מנהלים איכותית ולכן מומלץ למכור את הרכב הישן לפירוק ולהשתמש בכסף למימון חלק קטן מהרכב החדש.

מכירת הרכב המושבת לגריטה

האפשרות השלישית היא ניצול תוכנית הגריטה הישראלית, ששואפת להוריד אלפי כלי רכב ישנים מהכביש, שהבטיחות שלהם ירודה והם פולטים זיהום אוויר בכמויות גבוהות. במגרשי הגריטה תוכלו לקבל כמה אלפי שקלים בעבור הרכב ולדעת שכל רכיביו וחלקיו מועברים למחזור.

עליכם לגשת למשרד הרישוי עם תעודה מזהה, רישיון הרכב ושיק מבוטל. כאן יונפק לכם רישיון זמני למשך 48 שעות ובכפוף לביטול רישוי הרכב. לאחר מכן, יש להגיע לאתר הגריטה המורשה עם רישיון הרכב ותעודה מזהה ולהשאיר במקום את הרכב. על פי יישום התוכנית שמופיע באתר משרד התחבורה, חשבון בעל הרכב יזוכה אוטומטית בסכום הגריטה (כמה אלפי שקלים) תוך 45 ימים.

בחירת רכב חדש, עשיר ומפנק

סקרנו את כל הפתרונות למכירה מהירה של הרכב הישן וכעת לשאלה הבוערת והלא פחות חשובה – מה קונים במקום? מגוון הדגמים עומד לרשותכם כאשר כל נהג ימצא בו את המענה הישיר לצרכיו וצרכי הנוסעים עמו ברכב. כיום, קניית קרוסאובר חדש נחשבת לאחת האפשרויות הפופולריות לצד רכבי הסופר-מיני שאידיאלים לנסיעה ולחניה בתוך העיר. אם אתם מבצעים נסיעות רבות מעיר לעיר סביר להניח שתרצו רכב מרווח ונוח לנסיעות ארוכות, הכולל מיטוב בתצרוכת הדלק.

למעבר לעמוד הבית >> קונה רכבים לפירוק moshenona.co.il

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?