האם כדאי להתקין מערכת בטיחות לרכב ישן?
האם כדאי להתקין מערכת בטיחות לרכב ישן?

האם כדאי להתקין מערכת בטיחות לרכב ישן?

האם כדאי להתקין מערכת בטיחות לרכב ישן?

הרכב שלנו כבר מזמן אינו כלי תחבורה בלבד שנועד להעביר אותנו ממקום למקום, אלא הוא מהווה סמל סטאטוס לכל דבר ועניין. כך, חלקנו בוחרים להישאר עם הרכב שלנו שנים רבות, אם בגלל שנקשרנו אליו, או מפני הערך שלו כרכב אספנות. כשמדובר ברכבים ישנים, עולה השאלה – האם כדאי להתקין מערכת בטיחות לרכב ישן?

אהבה ישנה

בעוד שאנשים רבים אוהבים להחליף ולשדרג את הרכב שלהם מידי כמה שנים, ישנם מספר לא מובטל של אנשים, אשר נקשרו אל הרכב שלהם והוא מהווה עבורם הרבה יותר מאשר כלי תחבורה שנועד להסיע אותם ממקום למקום.

בין אם מדובר במכונית אהובה ששירתה אותנו נאמנה וקשה לנו להיפרד ממנה בגלל כל הזיכרונות והחוויות שהיו לנו איתה, ובין אם מדובר ברכב אספנות נחשק ו/או יקר, אין ספק כי חלקנו מעדיפים להמשיך וליהנות מהרכב הישן, כל עוד הדבר אפשרי. אך מטבע הדברים, ככל שעוברות השנים, שאלת הכדאיות וההשקעה ברכב עולה מאליה, כשפעמים רבות, תיקונים, או התקנת מערכת בטיחות, יכולים להתגלות כהוצאה יקרה במיוחד.

רוצים למכור רכב ישן? נעים מאוד משה נונה קונה רכבים ישנים לקבלת הצעת מחיר במהירות צרו איתנו קשר.

מערכת בטיחות לרכב

בין אם מדובר ברכב חדש, או ברכב ישן, אין ספק כי אחת המערכות החשובות ברכב היא מערכת בטיחות לרכב. השימוש התכוף ברכב, ואפשרות הרווח הקל העומדת לגנבים, גם במקרה של רכב ישן, הביאו למצב בו ממוצע גניבות הרכב בישראל נמצא בעלייה מתמדת, כששיטות הפריצה והגניבה רק הולכות ומשתכללות.

כדי להתמודד עם מכת הגניבות והפריצות לרכבים, הומצאו אמצעי בטיחות מגוונים ומשוכללים, ביניהם מערכת התראה לרכב, אשר באמצעות מכשיר מעקב לרכב מאפשרת לעקוב אחרי כל מקום בו הרכב נמצא ובכך לאתר ביעילות ובמהירות את הרכב הגנוב.

התקנת מערכת בטיחות ברכב ישן

אין ספק כי לרכב הישן שלנו מגיע הטוב ביותר, במיוחד מפני סיכוני פריצה וגניבה, היכולים ברגע אחד להוריד את כל האהבה וההשקעה שלנו ברכב לטמיון. אך כפי שהזכרנו, שיקולי העלות מול תועלת, לפעמים מחייבים אותנו לחשוב בהיגיון ולשקול את כדאיות המהלך.

כעיקרון, עלות התקנת איתוראן אקטיבי, הרגיש יותר לגילוי גניבות, לרכב נעה בין 1,500 – 3,500 ₪, בעוד שעלות התקנת מערכת איתוראן פאסיבי, הפועלת לאיתור הרכב 'בלבד', תהיה כ – 600 ₪. כאשר בנוסף על דמי התקנת איתוראן לרכב, תצטרכו לשלם בשני המקרים דמי מנוי חודשי בסך כמה עשרות שקלים בחודש.

אם אתם מרגישים שהרכב שלכם כבר עושה יותר מדי בעיות כנראה שתצטרכו גריטת רכבים הכתבה המלאה פה>>

האם כדאי להתקין מערכת בטיחות לרכב ישן?

כשמדובר ברכב היקר לליבכם, שלא נמצא אצלכם בחנייה שנים רבות בלית ברירה, אלא מלווה אתכם מבחירה ורצון, סביר להניח כי יצא לכם להשקיע בו לא מעט כסף ולמעשה, אין סיבה שדמי התקנה חד פעמיים או תשלום חודשי של כמה עשרות שקלים יעצרו אתכם, במיוחד אם מדובר ברכב אספנות גניב ויוקרתי.

בנוסף, כדאי לדעת כי פעמים רבות, מערכות התראה ובטיחות אלו, הם תנאי מקדים של חברת הביטוח, בכדי לערוך את הביטוח המתאים לרכב שלכם.

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?