קונה רכבים לפירוק באור יהודה
תמונה של קונה רכבים לפירוק באור יהודה

קונה רכבים לפירוק באור יהודה

קונה רכבים לפירוק באור יהודה

קונה רכבים לפירוק באור יהודה – והכלכלה המעגלית אם נתבונן על מצבו הנוכחי של עולם הרכב, נוכל לומר שעומדים בפניו לא מעט אתגרים. מדובר בתעשייה עם היעדים הגבוהים ביותר להפקת אפס פחמן: 100% בשנת 2035 (בעוד קצת יותר מ-10 שנים מהיום).

עסק שקונה רכבים לפירוק באור יהודה מודע לעובדה שהמדינות המפותחות עומדות בפני תקנות חדשות, שלעתים קרובות לא מספיק מתואמות ואסטרטגיות (כמו הצעת Euro 7 בזמנו), בעוד שהתעשייה משקיעה מאמצים רבים במעבר לרכבים חשמליים.

רק תארו לעצמכם שבאירופה, יצרני ציוד חדש – OEM (Original Equipment Manufacturer) משקיעים 250 מיליארד יורו במעבר הזה. אבל אם האיחוד האירופי רוצה להתחרות במדינות כמו ארצות הברית או סין, שהמדיניות שלהם תומכת במעבר לרכבים חשמליים, חשוב שגם היצרנים באיחוד יקבלו תמיכה מאסטרטגיה תעשייתית אירופית משותפת ומתואמת.

קונה רכבים לפירוק באור יהודה

חברה שקונה רכבים לפירוק באור יהודה מכירה היטב את המשאבים הנדרשים לפירוק כלי רכב, אבל מה נדרש כדי לייצר כלי רכב חשמליים, ובמיוחד את הסוללות המניעות אותן שהן גם נדירות ויקרות וגם השפעתן על הסביבה היא גבוהה?

תעשיית הרכב מנצלת את משאבי הטבע באופן משמעותי, וניצול זה רק עתיד לגדול. בואו נראה למשל מה קורה לניקל, לליתיום או לקובלט. בהשוואה לשנת 2021, עד שנת 2023 צריכת החומרים האלה על ידי תעשיית הרכב עלה בהדרגה, פי 5, 7 ו-8 בהתאמה. אגב, עסק, כמו זה שקונה רכבים לפירוק באור יהודה, מסייע למיחזור המתכות המחולצות מהרכבים הסופים.

נתח הרכבים העתידי, מתוך כלל הצריכה העולמית, צפוי להיות:

  • 70% עבור ליתיום
  • יותר מ-50% עבור קובלט
  • ו-40% עבור ניקל

בזכות חברות כמו העסק שקונה רכבים לפירוק באור יהודה, ניתן יהיה להשתמש בחומרים ממוחזרים במקום במשאבים מהטבע.

עוד שירותים שנו מספקים

פירוק רכבים באשקלון >>  | מכירת רכב לברזל כל המידע >> 

מי שולט בשרשרת הערך של ייצור רכבים חשמליים?

התעשייה באיחוד האירופי לא שולטת בשרשרת הערך של הרכבים החשמליים. בעשור האחרון הדעה היתה שאירופה יכולה לחיות רק מענפי השירותים, והאיחוד היה עד להעברת חוליות חיוניות משרשרת הערך של הרכבים החשמליים, למזרח.

היום, האיחוד האירופי מוצא את עצמו עם מעט מאוד שליטה, אם בכלל, בשרשרת הערך הזו, כשהוא תלוי במדינות כמו סין.

כלכלה מעגלית

כדי להתמודד עם האתגרים הללו של האיחוד האירופי, שיכולים להתרחש בכול מקום אחר, חשוב לנצל כל הזדמנות אפשרית, כאשר אחת ההזדמנויות הגדולות ביותר שהאיחוד צריך לנצל כדי שיתפוס עמדה מובילה במהפכה זו, היא כלכלה מעגלית.

כלכלה מעגלית היא למעשה בדיוק מה שעושה חברה שקונה רכבים לפירוק . כלכלה מעגלית יכולה לעזור לאיחוד לשלוט טוב יותר באספקת החומרים שלו, להפחית באופן משמעותי את ההשפעה הסביבתית שלו ואת עלות הייצור של סוללות וכלי רכב, לשפר את הערך השיורי, וכתוצאה מכך להפחית את העלויות עבור הלקוחות.

 

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?