קונה רכבים לפירוק באילת
תמונה של קונה רכבים לפירוק באילת

קונה רכבים לפירוק באילת

אנחנו, בחברת משה נונה – שירותי רכב, קונים מכוניות לפירוק בפריסה ארצית רחבה, כולל באילת. אם אתם רוצים להרוויח כסף עבור הרכב הפגום שלכם, צרו קשר, מלאו את הפרטים בעמוד זה ובואו לגלות לגלות עד כמה קלה יכולה להיות מכירה של רכב טוטאל לוס (Total loss) או מכונית ג׳אנק לפירוק.

 קונה רכב לפירוק באילת – נוחות ללא טרחה

חברת משה נונה קונה רכב לפירוק באילת בדרך הפשוטה, הבטוחה, האמינה והנוחה ביותר למכירת רכב פגום במהירות ובמחיר הוגן.

אם אי פעם ניסיתם למכור רכב מקולקל לאדם פרטי, אתם כבר יודעים עד כמה זה קשה. בסופו של דבר זה מסתכם ברכב ישן שתופס מקום חניה ליד הבית, כאבן שאין לה הופכין, מחליד ומאבד מערכו במשך חודשים ארוכים.

אם כבר יצא לכם לפרסם מודעה למכירת רכב ישן ביד 2, בוודאי תהיתם לא פעם אם בכלל תוכלו למכור את הרכב הזה, כשאתם רואים שאף אחד לא מפגין עניין במכונית הזבל שלכם, בתיקונים הנדרשים ובעלויות השוטפות כדי שיוכלו ליהנות ממנה.

וגם אם זכיתם לתגובה של קונה שמעוניין ברכב שלכם, אתם עשויים לחשוש לבצע עסקה עם מישהו שאתם לא מכירים. אז אם לאחר חודשים של ניסיונות למכור את המכונית שלכם לאדם פרטי, עדיין לא הצלחתם להיפטר ממנה, צרו איתנו קשר. אנחנו בחברת משה נונה נשמח לעזור לכם ולקנות מכם את הרכב הישן, כי זו המומחיות שלנו. אחרי הכול אנחנו חברה שקונה רכב לפירוק באילת!

אנחנו מבינים אתכם

אנחנו, בחברת משה נונה הפועלת גם באילת, מבינים שאנשים מחפשים דרכים למכור את המכונית הישנה שלהם ממגוון סיבות, ולא רק בגלל שמדובר ברכב ג׳אנק, כמו רילוקיישן בגלל עבודה חדשה או צורך למצוא מימון מהיר כדי לקנות רכב אחר.

אנחנו נשלם לכם באופן מיידי

אנחנו חברה מנוסה ובעלת מוניטין וטיפלנו בלקוחות רבים שנהנו מעסקה משביעת רצון עבור הרכב הישן שלכם, כך שאנחנו מבינים עד כמה שזה יכול להיות מלחיץ ולא נוח, להמשיך לנסוע ברכב שלא ניתן לסמוך עליו שיגיע ליעד בשלום ולא יתקלקל באמצע הדרך.

במצב זה בוודאי תשמחו למצוא דרך למכירת המכונית הקלוקלת שלכם ולהתחיל לחפש רכב חדש במהירות האפשרית.

השירות שלנו מהיר ולא תצטרכו להמתין לתשלום

אנחנו, חברת משה נונה באילת, נשלם לכם מיד עבור המכונית הישנה שלכם. תוכלו לקבל את הכסף בתוך פחות משעה מסיום ההסכם על העסקה.

אנחנו נקפיד ללוות אתכם לאורך כל תהליך מכירת המכונית הישנה, מרגע יצירת הקשר ועד להעברת התשלום. זה בדיוק מה שהופך את העסקה שלנו לכל כך פשוטה ונוחה.

אנחנו נציע לכם מחיר הוגן עבור הרכב שלכם, בהתאם לתנאי השוק הנוכחיים וברוב המקרים נוכל לאסוף את הרכב מביתכם או מהמשרד שלכם בתוך זמן קצר מרגע פנייתכם אלינו.

למה למכור את הרכב לפירוק לחברה באילת, ולמה לחברה שלנו?

אנחנו שואפים להבטיח שתרגישו בטחון בעסקה בינינו ותהיו סמוכים ובטוחים שהמכירה שלכם מטופלת בזהירות ובמקצועיות. השירות שלנו, בחברת משה נונה – שירותי רכב, מבוסס על נוחות ומקצועיות המבטלות כל קושי ואי וודאות ומאפשרות לכם למכור את הרכב שלכם ללא טרחה.

צרו קשר כדי לגלות שאנחנו גאים מאוד בעסק שלנו ועומדים בכול מה שאנחנו מבטיחים ללקוחות, כולל:

  • הגעה עם רכב גרר בעת הצורך, ללא תשלום נוסף.
  • הצעת שירות זמין 24/7.
  • ליווי אישי מיצירת הקשר ועד לסיום התהליך.
  • עמידה בכול דרישות החוק, בין אם מדובר בהעברת בעלות על הרכב או בביטול רישום הרכב במשרד הרישוי.
100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?