קונה רכבים לפירוק בבאר יעקב
תמונה של קונה רכבים לפירוק בבאר יעקב

קונה רכבים לפירוק בבאר יעקב

קונה רכבים לפירוק בבאר יעקב

קונה רכבים לפירוק בבאר יעקב – זיהום פחמני ותחבורה – שריפת דלקים מאובנים, כמו בנזין ודיזל, משחררת לאטמוספירה את גז החממה – פחמן דו חמצני. הצטברות של פחמן דו חמצני (CO2) ושל גזי חממה אחרים – כמו מתאן (CH4), תחמוצת חנקן (N20) ופחמימנים הידרופלואוריים (HFCs) – גורמת להתחממות האטמוספירה של כדור הארץ. כתוצאה מכך מתחוללים שינויי אקלים שאת חלקם אנחנו חווים כבר עכשיו.

עסק ש-קונה רכבים לפירוק בבאר יעקב פועל מצדו לסיום דרכן של מכוניות ישנות בדרך שלא תזיק לסביבה, תוך שהוא נאמן לכול התקנים הנדרשים בתחום זה. אחרי הכול, כולנו מודעים לעובדה שפליטת גזי חממה במגזר התחבורה נמצאת במגמת עלייה מרשימה, יותר מכול מגזר אחר.

קונה רכבים לפירוק בבאר יעקב

ארה״ב, באמצעות הסוכנות להגנת הסביבה, ה-EPA (Environmental Protection Agency), מטפלת בשינויי האקלים על ידי נקיטה בכמה פעולות שיפחיתו את פליטת גזי החממה ממגזר התחבורה. ה-EPA הכינה תוכניות המציגות את היתרונות של המעבר לשימוש מופחת בפחמן. לדוגמה, ירידה בצריכת הדלק יכולה להפחית את התלות בנפט מחו״ל ולחסוך לצרכנים את עלויות הדלק.

עוד שירותים שאנו מספקים

קונה רכבים לפירוק כל המידע >>  | רכבים לגריטה כל המידע >> 

תקני ה- GHGs(Greenhouse Gases) בארה״ב

כמו התקנות בישראל המחייבות כל חברה ש-קונה רכבים לפירוק בבאר יעקב לשמור על הסביבה, כך גם התקנות שנקבעו בארה״ב ונוגעות לפליטת גזי חממה, GHGs (Greenhouse Gases) של מכוניות ומשאיות.

ה-EPA ומחלקת התחבורה בארה״ב פרסמו תקנון משותף הנוגע לפליטת גזי חממה ולאמצעי חיסכון אפשריים בדלק, עבור המקורות הגדולים ביותר של גזי חממה מתחבורה, כולל מכוניות, משאיות קלות ומשאיות כבדות.

גם כשאתם מוכרים את הרכב הישן שלכם לעסק ש-קונה רכבים לפירוק בבאר יעקב, אתם תורמים את חלקכם לצמצום גזי החממה. וזו בדיוק המטרה של התקנון שנקבע בארה״ב, שנועד:

  • להפחית 6 מיליארד טון של פליטת גזי חממה לאורך חיי כלי הרכב שיימכרו בין השנים 2025-2012 ולאפשר ליצרנים גמישות מבחינת העמידה בתקנים.
  • להכפיל את יעילות הדלק תוך הגנה על בחירות הצרכנים.
  • לצמצם את התלות בנפט מחו״״ל ולספק חיסכון משמעותי לצרכני תחנות הדלק.

תקנות גזי חממה חמורים צפויים להועיל בדרכים הבאות:

  • להפחית את פליטת ה-CO2 בכ-270 מיליון טון, לאורך חיי כלי הרכב שנבנו במסגרת התוכנית, עד שיגיעו לסוף דרכם, כמו למשל במגרש של קונה רכבים לפירוק בבאר יעקב. זה יאפשר לחסוך מאות מיליוני חביות נפט.
  • שלב 2 של התוכנית המוצעת כולל תקנים שיפחיתו עוד יותר את פליטת גזי החממה וישפרו את יעילות הדלק שצורכות משאיות בינוניות וכבדות.
הגברת השימוש בדלקים מתחדשים

עסק ש-קונה רכבים לפירוק בבאר יעקב, עדיין מתמודד עם הרכבים הישנים המשתמשים בדלקים מאובנים. הקונגרס האמריקאי יצר תוכנית המתייחסת לתקנים של דלק מתחדש, במאמץ להפחית את פליטת גזי החממה ולהרחיב את סוגי הדלקים המתחדשים, תוך הפחתת התלות בנפט מיובא.

דלקים מתחדשים מופקים היום ממקורות שונים, כולל צמחים, יבולים וביומסה (biomass) אחרת, והם מסוגלים להפחית את פליטת גזי החממה, בהשוואה לשריפת דלקים מאובנים.

 

 

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?