קונה רכבים לפירוק בבאר שבע
תמונה של קונה רכבים לפירוק בבאר שבע

קונה רכבים לפירוק בבאר שבע

חברת משה נונה שירותי רכב קונה רכבים לפירוק בבאר שבע.
נשמח לקנות את הרכב שלכם, בין אם הוא פועל, מקולקל, הורד מהכביש או נהרס. והחדשות הטובות הן שנשלם לכם עבורו תשלום הוגן ובמזומן.

אחד היתרונות העיקריים שאנחנו מציעים לכם באזור באר שבע הוא מחיר נדיב. מכיוון שהעסק שלנו מומחה בהערכת רכבים, אנחנו מציעים לא רק את המחירים המדויקים ביותר אלא גם משלמים מיידית.
אנו מגיעים במהירות, נותנים הצעת מכיר לרכב, משלמים במזומן ואם צריך גוררים את הרכב שלכם !

קונה רכבים לפירוק בבאר שבע – מהם השלבים?

חברת משה נונה שירותי רכב בבאר שבע, מציעה שירות אמין ומהיר לכול הלקוחות ותענה לפניה שלכם באופן מיידי בין אם תגיעו אלינו דרך האתר ובין אם באמצעות שיחה טלפונית.

שלב ההגעה לבית הלקוח

בכול מקרה, במהלך השיחה נברר פרטים הקשורים לסוג המכונית, לשם היצרן, למודל ולגיל שלה. נבדוק גם את האפשרות של המכונית להניע כדי להגיע בכוחות עצמה למגרש שלנו.
אם המכונית מניעה, ואין בעיה לנהוג בה, נתאם אתכם מועד שבו נגיע אליכם כדי להסיע את הרכב שלכם עד למגרש שלנו בבאר שבע.

  • אם המכונית שבקה חיים ולא מניעה, נשלח אליכם רכב גרר שיעמיס את המכונית ויביא אותה למגרש שלנו.
  • אם מדובר ברכב שלא מניע וחונה במקום שבו הוא מהווה הפרעה לתנועה, נשלח אליכם רכב גרר באופן מיידי.

שירותי הגרר ניתנים ללקוחות שלנו 24/7, והם חינמיים!

שימו לב: לפני שתגיעו אלינו עליכם לגשת למשרד הרישוי, למלא טופס בקשה לביטול רישוי הרכב ולקבל אישור שהרכב אכן הורד מהכביש על פי החוק. אנו נבקש מכם את רישיון הרכב כדי לוודא שהוא רשום על שמכם. עם זאת, אתם חופשיים להסיר חלקים שאתם חושבים שיועילו לכם בעתיד. כמו למשל את הרדיו האיכותי המותקן באוטו.

שלב קניית הרכב לפירוק

מכונאי רכב מוסמך שלנו יבדוק את הרכב שהגיע אלינו ולאחר תהליך איסוף הנתונים ייקבע סכום המכירה. במעמד זה יהיה עליכם להציג את מסמך הבעלות שלכם על הרכב ואת אישור משרד הרישוי על הורדת הרכב מהכביש. כשאתם מחפשים דרך להיפטר מהרכב הישן שלכם וגם להרוויח עליו כסף, הבחירה בחברה שלנו המפעילה מגרש פירוק רכבים בבאר שבע, מבטיחה לכם שירות אישי, אמין ומהיר ותהליך קנייה שקוף שמבטיח לכם את העסקה הכספית הטובה ביותר בתחום.

סיבות מרכזיות בגינן כדאי לכם למכור את הרכב המשומש שלכם לפירוק

ישנן הרבה סיבות למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק, הנה 2 מרכזיות:

שיקולים סביבתיים

כאשר אתם משאירים את המכונית הישנה שלכם חונה באזור שלכם, הצבע מתחיל להיסדק ורכיבי המתכת מתחילים להחליד. אלמנטים אלה מזהמים את הקרקע וכאשר הם מחלחלים לאדמה, הם עלולים לזהם את מקורות מי התהום. ברגע שאתם מוכרים את המכונית שלכם במזומן לחברה שסוחרת במכוניות משומשות, היא תפרק את המכונית לחלקיה, לצרכי מכירה או מיחזור. החברה גם תטפל בשמנים ובנוזלים שמכיל הרכב הישן ותמכור או תעביר אותם למתקני המיחזור.

מכירה ללא טרחה

חברת משה נונה שירותי רכב קונה רכבים נוסעים במזומן ומציעה לכם הליך מכירה ללא בעיות וללא חשש מפני הונאות. כאמור, אתם יכולים להשתמש באתרי האינטרנט כדי לבחור את החברה המתאימה ביותר לצרכים שלכם (למשל, זו הקרובה ביותר למקום מגוריכם בבאר שבע), ולבקש הצעת מחיר. נציג החברה יטסביר לכם באופן מפורט את התנאים והמגבלות הכרוכים בביצוע עסקת המכירה.

לסיכום

רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עבור קונה רכבים לפירוק בבאר שבע ?

אנו נגיע במהירות, ניתן לכם הצעת מחיר הוגנת על הרכב, אם צריך נגרור אותו אלינו למגרש והתשלום ? במזומן!

צרו עם משה נונה קשר עוד היום ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית.

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?