קונה רכבים לפירוק בבני ברק
תמונה של קונה רכבים לפירוק בבני ברק

קונה רכבים לפירוק בבני ברק

קונה רכבים לפירוק בבני ברק

קונה רכבים לפירוק בבני ברק – מה יפרק בעתיד, מכוניות חשמליות או היברידיות? חלה עלייה במכירות של מכוניות שיכולות לנסוע למרחקים קצרים כשהן ממונעות בחשמל ולעבור להנעה בדלק כדי לנסוע למרחקים ארוכים יותר – בקיצור מכוניות שהן היברידיות!

קונה רכבים לפירוק בבני ברק

בעל עסק ש- קונה רכבים לפירוק בבני ברק מצוי גם בעסקי המכוניות, זוכר בוודאי כיצד בסוף 2010 תכננה חברת ג׳נרל מוטורס (G.M) לתפוס את פלח השוק המשמעותי של דגם Prius המצליח של טויוטה, עם ה-Volt Plug-in ההיברידי שלה – שאיפשר לרכב לנסוע למרחקים קצרים על חשמל בלבד, ולהפעיל את מנוע הבנזין לנסיעות ארוכות יותר.

אלא שרכבים היברידיים אלה ורכבים דומים אחרים התקשו ללכוד את אהדת הנהגים, שרבים מהם העדיפו לבחור במכוניות חשמליות לחלוטין כמו דגם S של טסלה ודגם  Leafשל ניסאן.

G.M ביטלה בשקט את הרכב ההיברידי שלה עוד בשנת 2019 כשהחלה להתעניין במכוניות חשמליות לחלוטין (אגב, מעניין על איזה סוג רכב ימליץ איש מקצוע מומחה בתחום ש-קונה רכבים לפירוק בבני ברק?).

למרות כל זאת, דברים מפתיעים החלו להתרחש בדרך להפיכת המכונית ההיברידית למיושנת. בארה״ב חלה עלייה במכירות של המכוניות ההיברידיות, בין היתר בגלל העלייה המשמעותית במחירי הדלק. בינתיים, נראה שהמכירות של המכוניות ההיברידיות Plug-in הולכות וגדלות, כאשר שוק המכוניות החדשות נמצא דווקא במגמת ירידה, כפי שיכול אולי להעיד בעל חברה ש-קונה רכבים לפירוק בבני ברק. רוצים להתייעץ עם משה נונה קונה רכבים לפירוק >> https://www.moshenona.co.il/ 

החלום ושיברו

רוב האנליסטים והמנהלים בתעשייה מצפים שבסופו של דבר מכירות המכוניות החשמליות יעלו על אלה של ההיברידיות. במיוחד בגלל ההתחייבות של יצרניות הרכב לחסל את פליטות הפחמן ממפלטי הרכבים, התורמות העיקריות לשינויי האקלים.

אבל למרות הצפי, עדיין המכוניות ההיברידיות (ובראשן מבחר הולך וגדל של Plug-in), עדיין מהוות אחוז גבוה יותר מהמכירות בהשוואה לחשמליות, ומספר זה עשוי לגדול בשנים הבאות. כלומר, מי שהיום קונה רכבים לפירוק בבני ברק, עשוי לטפל בעתיד הקרוב ברכבים היברידיים יותר מאשר בחשמליים.

עוד שירותים שאנו מספקים:

גריטה של רכב ישן >>  | קונה רכבים לפירוק בלוד >> 

ייצור רכבים חשמליים או היברידיים?

יצרניות הרכב נאבקות להגברת הייצור של כלי הרכב החשמליים מכיוון שהיצע הסוללות אינו גדל מספיק מהר. כתוצאה מכך, העלות הממוצעת של מכונית חשמלית חדשה היא גבוהה מאוד, מה שמספק פתח להגברת הייצור של מכוניות היברידיות Plug-in.

בניגוד למכוניות ההיברידיות הקונבנציונליות שניתן לתדלק רק בבנזין, זני ה-Plug-in יכולים לפעול לחלוטין באמצעות סוללה. ומכיוון שלמכוניות האלה יש סוללות קטנות יותר מאשר לאלה המותקנות בכלי הרכב החשמליים, המחיר שלהן יכול להיות זול יותר.

לסיכום

מכוניות ה-Plug-in מושכות גם יותר קהל כי אין צורך לחבר אותן לחשמל במשך שעות כדי שייטענו במלואן. את המכונית ההיברידית ניתן לתדלק גם בדלק ואין צורך לחשוש מנסיעות ארוכות, חששות המונעות מאנשים רבים לקנות לעצמם מכוניות חשמליות.

מומחה שמנהל עסק שקונה רכבים לפירוק בבני ברק, עשוי לחשוב שלאור מצב זה, נראה שיצרניות הרכב, כולל G.M, מיהרו לוותר על המכוניות ההיברידיות שלהן לטובת כלי הרכב החשמליים. מעניין אם יצרנים אלה מתחרטים על החלטה זו, לאור הבעיות בשרשרת האספקה ומגמת העלייה במחירים.

 

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?