קונה רכבים לפירוק בגבעתיים
תמונה של קונה רכבים לפירוק בגבעתיים

קונה רכבים לפירוק בגבעתיים

קונה רכבים לפירוק בגבעתיים

קונה רכבים לפירוק בגבעתיים: מי ירוק יותר רכב חדש או רכב ישן? בחיפוש אחר דרכים ירוקות יותר כדי לנוע ממקום א׳ למקום ב׳, אנשים רבים מתלבטים במה לבחור: האם עדיף לקנות מכונית משומשת או מכונית חדשה לחלוטין?

ולמרות שקניית מכונית הייתה עד לא מזמן תהליך של השוואה בין מותגים ודגמים שונים, כפי שיכול לספר לכם גם עסק ש-קונה רכבים לפירוק בגבעתיים, היום אתם צריכים לבחור בין אפשרויות נוספות, כמו האם אתם רוצים רכב שתוכלו למלא בתחנת הדלק, או בחיבור לחשמל בקיר?

קונה רכבים לפירוק בגבעתיים

  • מצד אחד, רכישת מכונית משומשת מונעת את פליטות הפחמן במהלך הייצור ואת הצורך בכריית חומרי הגלם הנדרשים לייצור מכונית חדשה. זאת, למרות שצריכת הדלק של המכונית הישנה ככול הנראה לא תעמוד בסטנדרטים של ימינו, שלא לדבר על תוספות השירות והתחזוקה.
  • מצד שני, הייצור של כלי הרכב חדשים המשתמש בהרבה פחות פחמן ויעילות הדלק המרשימה מאוד של המכוניות המודרניות – אלה הגורמים שהופכים את טביעת הרגל הפחמנית של המכונית החדשה, לקטנה בהרבה מכפי שזו הייתה בעבר, כפי שיכולה להעיד כל איש מקצוע ש- קונה רכבים לפירוק בגבעתיים.

אבל כדי להקשות עוד יותר על הבחירה שלכם, התווספו לשוק גם כלי הרכב החשמליים החדשים. כאשר המכוניות מצוידות בסוללות במקום במכלי דלק, אפשר להבטיח נהיגה ללא פליטות וטעינה זולה באמצעות השקע החשמלי.

עוד שירותים שאנו מספקים:

קונה רכבים לפירוק בלוד >> | קונה רכבים לפירוק בנתניה >>

שאלות חשובות

במצב שכזה, מומחה ש- קונה רכבים לפירוק בגבעתיים עשוי להעמיד שתי שאלות חשובות:

  • האם פליטת הפחמן הנוצרת בעת ייצור הסוללות גוברת על היתרונות?
  • והאם טביעת הרגל הפחמנית של מכונית חשמלית, קטנה מזו של מכונית המופעלת בדלק?

אם האפשרויות השונות מבלבלות אתכם, כנראה שגם אותו איש מקצוע שקונה רכבים לפירוק בגבעתיים לא יהיה מצויד באיזו תשובת פלאים שתעזור לכם. עם כל כך הרבה שיפורים בטכנולוגיה והתמקדות כל ממוקדת בהפחתת פליטת פחמן, גם אותו קונה רכבים לפירוק בגבעתיים יודה שהבחירה לא כל כך ברורה.

כדי לעזור ולו במעט נתמקד בטביעת הרגל הפחמנית של הליך ייצור המכוניות.

טביעת הרגל הפחמנית של תהליך ייצור המכוניות

כאשר משווים בין רכבים חדשים למשומשים, חשוב לשקול קודם כל את ההשפעה הסביבתית של תהליך הייצור עצמו.

למרות שההשוואה אמורה לכלול משתנים רבים, כולל דגם הרכב, סוג המפעל וארץ המוצא, המחקרים מראים כי הליך הייצור עצמו של רכבים חדשים מהווה בדרך כלל כ-25% מטביעת הרגל הפחמנית המתרחשת בכל חיי הרכב. השאר נובע מפליטות מתמשכות, שירות וחלקי חילוף. להתייעצות עם משה נונה קונה רכבים לפירוק לחצו >> 

לסיכום

התעשייה בימינו החלה להשקיע באופן משמעותי בשינוי טביעת הרגל הפחמנית של הליך הייצור עצמו. וחלק מהיצרנים הגדולים כבר השקיעו הון כדי להאיץ שינוי זה. למשל, יצרנית הרכב הגרמנית BMW פתחה מפעל חדש ומתקדם במקסיקו. המפעל כולל מערך סולארי הממוקם על שטח המשתרע על פני יותר מ-70,000 מ״ר.

כשמפעל זה מפעיל את מלוא הקיבולת שלו ניתן לייצר מדי שנה עד 175,000 מכוניות חדשות, תוך הפחתה משמעותית של הפליטות הנגרמות במהלך הייצור. מפעל זה אמור לעמוד בחלק מהבטחת BMW, שעד 2030 תצומצם פליטת מחזור החיים של הרכב, בשליש.

 

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?