קונה רכבים לפירוק בדימונה
תמונה של קונה רכבים לפירוק בדימונה

קונה רכבים לפירוק בדימונה

קונה רכבים לפירוק בדימונה

סוללות לרכבים חשמליים יהפכו לבעיה קריטית בעתיד הקרוב אם לא ינוהלו נכון. אחרי הכול סוללות אלה מכילות כימיקלים רעילים המאיימים על מערכות אקולוגיות ועל האנשים המטפלים בהן. המשמעות היא שמיחזור רכיבים אלה, הכרחי להגנה על הסביבה.

המגמה לצמצום מספר המכוניות המשתמשות במנועי בעירה פנימית – ICE (internal combustion engines), לטובת כלי רכב חשמליים שהם יותר ידידותיים לסביבה, באה לביטוי בתחזית שבשנת 2030 הצי העולמי יכלול יותר מ-130 מיליון כלי רכב חשמליים. מצב זה ישפיע כמובן גם על עבודתם של אנשי המקצוע העובדים בחברה ש-קונה רכבים לפירוק בדימונה.

קונה רכבים לפירוק בדימונה

כיוון שהסוללות לרכבים החשמליים מכילות מתכות כמו נחושת, ניקל, ליתיום וקובלט כמו גם חומרים רעילים נוספים כמו פלסטיק, ממסים ורכיבים אלקטרוניים שונים; החשש הוא שסוללות לרכבים חשמליים יהפכו לבעיה גדולה לקיימות ולבריאות הסביבה כבר בעתיד הקרוב.

מדינות נחלצות לקבוע תקנות חדשות כדי לחייב את היצרנים להשתמש יותר ויותר במתכות ממוחזרות בתהליך הייצור של הסוללות החדשות. וכידוע, כאן נכנסות לתמונה חברות, כמו זו ש-קונה רכבים לפירוק בדימונה, שעוסקות בהעברת המתכות המפורקות מהרכבים הישנים, למיחזור.

רוצים להתייעץ עם קונה רכבים לפירוק ונסיעה לחצו כאן >> 

על ההשפעות הסביבתיות של כלי רכב חשמליים

בעל עסק ש- קונה רכבים לפירוק בדימונה, יודע היטב שגם כלי רכב חשמליים אינם נקיים מפגיעה בהיבטים שונים של איכות הסביבה. ייצור, הפקת חומרים לייצור סוללות ופליטות פחמן הנוצרות מייצור החשמל – כל אלה צריכים להילקח בחשבון כשמעריכים את טביעות הרגל הסביבתיות.

המשמעות היא שעליית צריכת החשמל חייבת ללכת יד ביד עם ייצור גדול יותר של חשמל ממקורות מתחדשים. אבל זו דורשת גם הגבלת השימוש במשאבים עם פתרונות שמציעים, למשל, עיצוב אקולוגי ומיחזור.

עוד שירותים שאנו מספקים:

פירוק רכבים באשקלון כל המידע >>  | קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה כל המידע >> 

מעבר למכוניות חשמליות

כל מעבר מאסיבי למכוניות חשמליות, כפי שיודע גם מי ש- קונה רכבים לפירוק בדימונה, כרוך גם בתכנון ניהול סוף החיים של המכוניות החדשות האלה. רכבים אלה מכילים רכיבים שונים של רכבי ה-ICE, הממונעים בדלק, וכוללים מזהמים במיוחד בסוללות שלהם.

מיחזור שמתחיל בעבודה של מי קונה רכבים לפירוק בדימונה מבטיח שחומרים מסוכנים אלה לא יגרמו לנזק אקולוגי גדול בגלל הליך עיבוד לא נכון או חסר.

לסיכום

כאשר יעדי הביצועים הסביבתיים שנקבעו לכלי הרכב הסופיים, דורשים פירוק שמאפשר שימוש חוזר או מחזור של לפחות 85% ממשקלם של כלי הרכב הסופיים, חושב להבין שסוללות מייצגות 30% עד 50% ממשקלו של הרכב. התקנות האירופיות, למשל, דורשות שיעור של 50% מיחזור, ממשקלה הכולל של הסוללה, כאשר עד שנת 2030 הנציבות האירופית מתכננת להגדיל את דרישת המיחזור ל-70%. אבל בשל אופיים הרעיל של הסוללות יש לשחזר לפחות 90% מהרכיבים המסווגים כחיוניים.

פעילויות המיחזור מספקות יתרונות סביבתיים משמעותיים ביותר: הן מאפשרות הפחתת פליטות פחמן באופן משמעות; ומכיוון שפעילויות הכרייה משפיעות לרעה על המגוון הביולוגי ומשאבי המים, פעילויות המחזור מפחיתות את השימוש במתכות בתוליות.

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?