קונה רכבים לפירוק בחיפה
תמונה של קונה רכבים לפירוק בחיפה

קונה רכבים לפירוק בחיפה

מחפשים קונה רכבים לפירוק בחיפה?

חברת מושה נונה שירותי רכב תשמח לעזור לכם. אנו נגיע במהירות לביתכם בחיפה, נבדוק את מצב הרכב ואם יש צורך אנו נגרור אותו למגרש לפירוק .

אנו עם נסיון רב בתחום, מגיעים במהירות לבית הלקוח ומשלמים במזומן!

קונה רכבים לפירוק בחיפה – איך זה עובד?

קודם כל חשוב להבין שכאשר אתם מוכרים את הרכב הישן שלכם לחברת משה נונה שירותי רכב, חברה מקצועית ובעלת מוניטין שקונה רכבים לפירוק בחיפה, אתם זוכים לשירות אמין ושקוף

שלב ההגעה לבית הלקוח בחיפה

אם אתם מגיעים לחברה שלנו דרך האתר, התחילו במילוי הפרטים שלכם באתר, שם מלא, טלפון ודוא״ל. אם אתם פונים אלינו טלפונית, במהלך השיחה ננסה למפות את סוג המכונית, את מצבה ואת האפשרות שלה לעלות על הכביש ולנסוע בכוחות עצמה, כדי להגיע למגרש שלנו. אם הרכב לא מניע אבל למרבה הצער חונה במקום שבו הוא מפריע ומהווה מטרד, נשלח אליכם רכב גרר באופן מידי כדי לגרור את הרכב, לפנות את המטרד ולהוביל אותו אלינו. אם הרכב לא מניע אבל חונה במקום בטוח שאינו גורם להפרעה לסביבה, נגיע אליכם במועד שנקבע מראש בהתאמה אתכם. נגיע אליכם כדי להסיע את הרכב ולפנות אותו למגרש שלנו בחיפה, או לחילופין, נעמיס את הרכב שלכם על רכב גרר שיסיע אותו אלינו.

באופן כללי, שירותי הגרר ניתנים על ידי החברה שלנו בחיפה, 24/7! והם בחינם.

שימו לב: לפני שתגיעו אלינו תצטרכו לגשת למשרד הרישוי כדי לקבל אישור שהרכב הורד מהכביש על פי חוק (זה כרוך במילוי טופס במשרד הרישוי).
כשתגיעו אלינו, נבקש מכם את מסמך הבעלות שלכם על הרכב ואת האישור שקיבלתם ממשרד הרישוי והתחבורה שהרכב הורד מהכביש על פי חוק,

שלב הרכישה של הרכב שלכם

כשהרכב יגיע אלינו, מכונאי רכב מוסמך יבדוק אותו היטב וישלים את תהליך איסוף הנתונים. על סמך בדיקה זו ייקבע מחיר העסקה. במעמד זה עליכם להביא את אישור הבעלות שלכם על הרכב ואת אישור משרד הרישוי על הורדת הרכב מהכביש. בחירה בחברה ותיקה ואמינה, כמו החברה שלנו המפעילה מגרש פירוק רכבים בחיפה, תבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר ואת המחיר הטוב ביותר עבור הרכב הישן שלכם.

פירוק רכבים חיפה – למה חשוב למכור רכב ישן לפירוק?

למרות שאולי אינכם מודעים לכך, אבל אם בבעלותכם רכב ישן, אתם עדיין בעלים של נכס רווחי. רכבים ישנים מלאים בחלקי חילוף ובחומרים יקרי ערך ששווים כסף לסוגים שונים של סוחרים. כאשר הרכב הישן שלכם נמצא במצב שבו יהיה קשה למכור אותו לאדם פרטי, עומדת בפניכם האפשרות למכור אותו לעסק שקונה רכבים לפירוק בחיפה, כך שמכירת הרכב תניב לכם רווח מיידי, ובמזומן.

חברת משה נונה מתמחה בפירוק רכבים בחיפה, תשמח לקנות מכם את הרכב הישן, ולא משנה מה מצבו של הרכב ועד כמה הוא הרוס, כדי לפרק אותו ולהרוויח ממכירת חלקי החילוף של הרכב ו/או ממכירת החומרים, כמו מתכת, זכוכית ופלסטיק, לצרכי מיחזור או שימוש חוזר. מדי שנה, מגיעים מיליוני כלי רכב בעולם לסוף חייהם. כאשר כלי רכב סופניים אלה לא מנוהלים כראוי, זה עלול לגרום לבעיות סביבתיות ולאובדן טונות של חומרים שניתן למחזר כדי לייצר מהם מוצרים חדשים.

כשאתם מחליטים למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק, אתם נתרמים פעמיים: אתם גם מרוויחים כסף מהגרוטאה שלכם וגם נהנים מההזדמנות להגן על כדור הארץ האחד והיחיד שיש לנו.

כללים ודגשים בפירוק רכב בצורה נכונה

תעשיית פירוק הרכבים ראויה להכרה על תרומתה המשמעותית לסביבה על ידי חיסכון במשאבי טבע וצמצום צורכי ההטמנה. עם זאת, שיטות פירוק רשלניות, שלא מתבצעות על ידי חברה מקצועית כמו חברתינו, עלולות לגרום לזיהום הסביבה.

תוך כדי פירוק הרכב יש לטפל גם בנוזלים וגם באחסון של חלקי הרכב.

  • ניהול נכון של הניקוז עוזר למנוע זיהום מי התהום.
  • ניהול ואחסון נכון של חלקי הרכב מונע את חשיפת החלקים השמנוניים המכוסים בשמן וגריז למי הגשמים, שמצדם עלולים להזרים את השמנים הרעילים האלה אל תוך האדמה.

חברה מקצועית אשר עוסקת בפירוק רכבים, היא חברה שמקפידה על 3 כללים עיקריים המתייחסים לפירוק ולניקוז של הרכב, כגון:

  •  פירוק וניקוז הרכב נעשה תמיד על גבי משטח אטום. לעולם לא על שטח אדמה חשוף.
  • ניקוז כלל הנוזלים הדיפרנציאליים בכלי רכב עם הנעה אחורית 4X4 -יש בערך 2-1 ליטרים של נוזלים דיפרנציאליים שצריך לאחסן ואחר כך למחזר עם שמן משומש.
  • אין לערבב בין הנוזלים ויש לאחסן אותם במכל אטום, סגור ומסומן. בסופו של דבר ניתן יהיה למחזר את הנוזלים ולעשות בהם שימוש חוזר.

 

שיטות ניהול מומלצות לפירוק כלי רכב סופיים

כאשר אתם מוכרים את הרכב הישן שלכם לחברתינו אתם יכולים לסמוך עליה שהרכב שלכם יפורק על פי שיטות הניהול המקובלות והמומלצות, כדי לשמור על הסביבה. לדוגמה:

  • פירוק הרכב יתחיל בריקון מוחלט של הנוזלים שמכיל הרכב, כולל: נוזלי antifreeze, נוזלי בלמים, שמני מנוע, נוזלי תיבת ההליכות, נוזלים לשטיפת השמשות, נוזלי הגה כוח, נוזלי בית הציר האחורי וכדומה. בנוסף, פירוק הנוזלים ייעשה כשהרכב עומד על משטח אטום. אין לערבב בין הנוזלים.
  • פירוק וריקון כלי הרכב לכול חלקיו, כשכל החלקים נאספים במקום מרכזי אחד. כלומר, מתחת לגג ומעל למשטח אטום.
  • בעת ניתוק הצינורות, שחרור המסננים והסרת החלקים, יש לדאוג לאגירת הנוזלים שיטפטפו מהם.
  • אחסון המנוע, תיבת ההילוכים וחלקים שמנוניים אחרים ייעשה מעל הקרקע, על משטח אטום.

 

לסיכום

חברת משה נונה שירותי רכב הינה חברה אמינה ובעלת נסיון של שנים של פירוק רכבים, גרירת רכבים למגרש גרוטאות ומכירת רכבים לברזל.

אנו נותנים שירותים בכל רחבי חיפה, מגיעים במהירות אליכם הביתה וקונים את הרכב הישן שלכם במזומן!

לפרטים נוספים התקשרו עכשיו

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?