קונה רכבים לפירוק בטייבה
תמונה של קונה רכבים לפירוק בטייבה

קונה רכבים לפירוק בטייבה

קונה רכבים לפירוק בטייבה

קונה רכבים לפירוק בטייבה – מכוניות וינטג׳ על מסלולי המרוצים – לאן מגיעות המכוניות בסוף דרכן? רובם המכריע של כלי הרכב הישנים מגיעים בסופו של דבר למגרשי הגרוטאות או לחברות הממחזרות את חלקיהם.

מגרשי גרוטאות מתכת מעוניינים בעיקר בשחזור ובמכירת מתכות. חברות, לעומת זאת, כמו עסק שקונה רכבים לפירוק בטייבה, מעוניינות, בנוסף לאפשרות להשתמש במתכת הגולמית, לשחזר חלקים יקרי ערך של המכונית הישנה ולמכור אותם.

כחלק מהתהליך, חברה שקונה רכבים לפירוק בטייבה, ממחזרת גם את החלקים הלא מתכתיים ומסלקת באופן בטוח, לאדם ולסביבה, את השמנים, הדלק, כריות האוויר הצמיגים והסוללות. בדרך זו הגרוטאות מגיעות למזבלה כשהן פחות מזהמות.

שלא כמו המכוניות הישנות שנועדו להגיע לקונה רכבים לפירוק בטייבה, יש מכוניות ישנות שגורלן שפר עליהן, והן ממשיכות לחיות על מסלולי המרוצים שבהם מתחרות מכוניות וינטג׳ נדירות.

קונה רכבים לפירוק בטייבה

החל מצפייה במכוניות נדירות המסתובבות ברחבי מונטריי, קליפורניה, ועד למפגש עם מאות מכוניות היסטוריות שעפות על המסלול בבלגיה – יש אירועים שכול אחד יכול להשתתף בהם כדי להתרגש מהמכוניות שהוא אוהב לאורך שנים.

זאת ועוד, מרוצי המכוניות הללו ממוקמים בכמה מהמקומות היפים בעולם – הרחק מהמגרש של החברה שקונה רכבים לפירוק בטייבה –אז שווה להגיע אליהם.

הנה כמה דוגמאות:

אנגליה: Goodwood Festival of Speed

בכול שנה, בסוף הקיץ, יוצא לרחובות West Sussex באנגליה, פסטיבל גודווד. הפסטיבל, שהחל ב-2003 מושך אליו יותר ממאה אלף צופים מדי שנה, והוא חגיגה אמיתית של מכוניות קלאסיות. באירוע אפשר לצפות במרוצים השונים, להתרשם מהמכוניות מקרוב, ואפילו ללון בשטח באחד האוהלים.

עוד שירותים שאנו מספקים:

רכבים לגריטה >>  | מכירת רכב לפירוק ללא העברת בעלות >> 

בלגיה: Spa Six Hours

בכול שנה בספטמבר, מתקבצים אוהדי המרוצים באירוע שנערך בבלגיה, ב- Circuit de Spa-Francorchamps, ומשמח את הצופים עם יותר מ-650 מכוניות שגילן משתרע על פני כמה עשורים.

אתם לא חייבים להמשיך להיות הבעלים של רכב ענתיקה כדי לאהוב מכוניות וינטג׳! תמיד תוכלו למכור אותו לקונה רכבים לפירוק בטייבה. אבל כחובבי רכבי וינטג׳ תוכלו פשוט להגיע למרוץ בבלגיה, להישאר לתצוגה, לבלות בבר ולפגוש את הבעלים של הרכבים המדהימים האלה.

מונקו: Grand Prix de Monaco Historique

מדי שנתיים משתלטים על כיכר הרחוב הידוע בעולם מכוניות וינטג׳ יפהפיות שעדיין מסוגלות להתמודד עם כל הסיבובים שאיתם מתמודדות מכוניות המרוץ המודרניות בגרנד פרי של מונקו.

מכוניות שיוצרו משנות ה-30 ועד לשנות ה-80 של המאה הקודמת, משתלטות על מפרץ מונקו, על מסלול המרוץ וגם מחוצה לו. באתר תוכלו להתחכך בכוכבי המרוצים ובעלי המכוניות ולשוחח אתם על האהבה המשותפת שלכם למנועים שואגים.

צרפת: Tour Auto 2000 Optic

פריז מיועדת לאוהבים, כולל לאוהבי המכוניות. מדי שנה יכולים חובבי מכוניות הוינטג׳ ליהנות ממסלול המרוץ שמתחיל ב- Grand Palaisבפריז ומסתיים בקו הסיום ב-Deauville. אגב, אם יש לכם מכונית מתאימה תוכלו להיכנס לתוכה ולהצטרף לכול הכיף הזה. להתייעצות עם משה נונה קונה רכבים לפירוק בטייבה צרו קשר עוד היום. להתייעצות עם משה נונה לחצו כאן>>

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?