קונה רכבים לפירוק ביבנה
תמונה של קונה רכבים לפירוק ביבנה

קונה רכבים לפירוק ביבנה

קונה רכבים לפירוק ביבנה

קונה רכבים לפירוק ביבנה: המכוניות החשמליות במגמת עליה אבל מתי יגיע מיחזור הסוללות? עסקים ויזמים רבים להוטים למחזר סוללות, אבל המומחים טוענים שיעברו יותר מעשר שנים עד שבשוק יהיו זמינות מספיק סוללות ליתיום-יון משומשות.

סיפור שפורסם לפני כשנה בניו-יורק טיימס, מספר על בנג׳מין ריינאגה, עובד במפעל Adelanto בקליפורניה שנמצא בחזית ענף התעשיה שמשחק תפקיד חשוב במעבר העולמי לכלי רכב חשמליים, כלומר: מיחזור ושימוש חוזר במתכות כמו קובלט, ליתיום וניקל. סוג של עיסוק שדומה לעבודתו של מי ש-קונה רכבים לפירוק ביבנה, כמו גם, ענף תעשייה שמקבל עידוד מאנשי איכות הסביבה ומממשל ביידן.

קונה רכבים לפירוק ביבנה

ריינאגה עסק בפירוק רכב שעמד בקצה מדבר מוהבי בנבאדה, והשתמש בכלים חשמליים כדי לפרוץ לתוך מכונית הונדה פיט היברידית שהתקלקלה, עד שהגיע לחלק החשוב ביותר במכונית, לסוללת הליתיום-יון. הרכב המפורק עצמו, כפי שיודע גם המומחה ש-קונה רכבים לפירוק ביבנה, היה אמור להגיע לגריטה, בעוד שהסוללה פורקה בזהירות ונשלחה לחברה אחרת בנבאדה שתשחזר חלק מהמתכות היקרות שבתוכה.

שימו לב: כאשר סוללות ליתיום-יון מגיעות לסוף דרכה מבחינת יכולתן להמשיך ולספק אנרגיה, סביר יותר מהבחינה הסביבתית והקיימות, להשתמש במרכיבים שלהן לטובת כלי רכב חשמליים חדשים. אחרי הכול, זה בדיוק מה שעושה גם מי ש-קונה רכבים לפירוק ביבנה, מפרק ומעביר את החלקים הרלוונטיים לשימוש חוזר או למיחזור.

לפי המומחים בנושא, בסופו של דבר הליך פירוק הסוללות לשימוש חוזר הוא המגמה שתשלוט כאן בעתיד הקרוב. להתייעצות עם משה נונה קניית רכבים לפירוק לחצו >> 

עוד שירותים שאנו מספקים

פירוק רכבים בפתח תקווה >>  | פירוק רכבים בירושלים כל המידע >> 

שוק כלי הרכב החשמליים

המכירות של כלי רכב חשמליים (מכוניות, טנדרים, משאיות ואוטובוסים) נמצאות במגמת עליה, ותעשיות הרכבים והסוללות משקיעות הון כדי לשדרג ולבנות מפעלים מתאימים למחזור משאבי הטבע היקרים הלכודים ברכבים שמגיעים לסוף דרכם.

כלי רכב אלה כשלעצמם יכולים לסייע בטיפול בשינויי האקלים, אבל כפי שיכול להעיד גם בעל חברה ש- קונה רכבים לפירוק ביבנה, הסוללות מגיעות עם אתגרים משלהן.

לסיכום

למשל, מרכיבי הסוללה עשויים מחומרי גלם שחלקם קשים לכרייה, שנמצאים לעתים קרובות דווקא במדינות שבהן זכויות האדם כמעט שלא קיימות, ושדורשים תהליכי עיבוד שמותירים אחריהם פסולת מזיקה.

למרבה המזל, מרכיבי הסוללה הללו ניתנים גם לשימוש חוזר. היום מתנהל בעולם מרוץ מדהים לאיסוף סוללות ליתיום-יון משומשות כדי למחזר אותן. כולם לוקחים חלק במרוץ הזה, החל מקרנות הון סיכון ויצרניות רכבים וכלה בחברות אנרגיה, המזרימות כספים לעשרות חברות סטארט-אפ שנמצאות בצפון אמריקה ובאירופה, ומתמקדות במיחזור.

המגמה העכשווית, המאתגרת למדי, היא לגמול את החברה בת זמננו משימוש בדלקים מאובנים ועתירי פחמן, ואי אפשר לזלזל בעוצמתו ובהיקפו של אתגר זה. הביקוש לסוללות הולך להיות פנטסטי!

למרות האופטימיות, מדובר באתגר לא פשוט. אחרי הכול, במשך עשור או יותר מעט מאוד סוללות יהיו זמינות למיחזור. החברות המייצרות רכבים חשמליים, עדיין לא מספקות לשוק כמות של מכוניות חשמליות או היברידיות שיוכלו להגדיל את ההיצע של הסוללות, שנותר עדיין מוגבל ושלא לדבר על האיסוף עצמו שגם הוא אתגר לא פשוט בפני עצמו.

 

 

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?