קונה רכבים לפירוק ביהוד
תמונה של קונה רכבים לפירוק ביהוד

קונה רכבים לפירוק ביהוד

קונה רכבים לפירוק ביהוד

קונה רכבים לפירוק ביהוד: מכוניות ישנות והמאבק בשינויי האקלים כשמנהיגי העולם השתתפו בוועידה לשינויי אקלים של האו״ם, הם הוסעו ברכבים חשמליים, תזכורת שלענף התחבורה יש תפקיד קריטי בהפחתת פליטות גזי החממה.

אם אתם בעלי רכב ישן המחפשים קונה רכבים לפירוק ביהוד, אולי גם אתם מודאגים מהשפעת הרכב שלכם על הסביבה. ויש סיבה לדאגה!

בעוד שמדינות מפותחות רבות התחייבו להתחיל להוציא מהשוק בהדרגה את הרכבים הממונעים בבנזין ובדיזל, במדינות המתפתחות, אחת האפשרויות המשתלמות יותר היא יבוא של מכוניות משומשות מאירופה, יפן וארה״ב.

קונה רכבים לפירוק ביהוד

עסק שקונה רכבים לפירוק ביהוד מודע לכך שרבות מהמכוניות הישנות פולטות אדים רעילים החושפים אנשים לרמות גבוהות של זיהום אוויר ולעתים קרובות מדובר גם במכוניות שלא כשרות לעלות על הכביש כך שהן מעורבות יותר בתאונות דרכים חמורות.

עמידה ביעדי שינויי האקלים

לפי רוב דה יונג (Rob de Jong), שעומד בראש היחידה לניידות בת קיימא ב-UNEP (תוכנית הסביבה של האו״ם), אין סיכוי שהעולם יוכל לעמוד ביעדי ׳אפס פליטה׳ שנקבעו בהסכם פריז לשינויי אקלים, אלא אם כן יבוצעו מאמצים להסדרת נושא הסחר במכוניות משומשות (כמו אותו עסק שקונה רכבים לפירוק ביהוד).

בשנים האחרונות חלה עלייה בביקוש בשנים האחרונות למכוניות יד שנייה במדינות המתפתחות כמו גם עלייה בייצוא כלי רכב מזהמים ישנים מהמדינות המפותחות למדינות המתפתחות. כל הנושאים האלה קשורים זה בזה, כפי שיכול להעיד מניסיונו גם עסק שקונה רכבים לפירוק ביהוד. והמסקנה היא שאם היעד הוא להפוך את הרכבים העולמי לרכבים חשמליים, הטיפול בבעיית הסחר במכוניות ישנות אמור להיות חלק מיעד זה.

עוד שירותים שאנו מספקים:

קונה רכבים לפירוק בלוד >> | קונה רכבים לפירוק ברמת גן >>

מתחת לסטנדרט

עסק שקונה רכבים לפירוק ביהוד מודע למציאות שבה מגזר התחבורה העולמי אחראי לכמעט רבע מפליטות גזי החממה הקשורות לאנרגיה. פליטות כלי הרכב הן הגורם המשמעותי לזיהום אוויר עירוני הנובע מחלקיקים עדינים ומתחמוצת החנקן.

מכוניות ישנות רבות המיוצאות למדינות מתפתחות לא עומדות בתקני הבטיחות או הפליטות שנקבעו בארצות המוצא שלהן, כאשר חלקן גם הופשטו מחלקי מפתח או ממאפיינים בטיחותיים כמו מסנני אוויר. באופן אידיאלי, כלי רכב אלה היו אמורים להיות מסולקים כליל, כחלק מהמעבר הגלובלי לניידות חשמלית, אבל בינתיים, המומחים טוענים שיש להסדיר את הסחר במכוניות, במיוחד לאור הצפי שעד שנת 2050, צי הרכבים העולמי יוכפל, כאשר כ-90% מצמיחה זו תתרחש במדינות בעלות הכנסה נמוכה ובינונית.

לסיכום:

UNEP עובדת כבר מספר שנים עם שותפים שונים כדי לגרום להחמרת התקנות במדינות המייבאות את הרכבים הישנים, ומנסות לדחוף את המדינות המפותחות להפסיק לייצא כלי רכב שלא עברו את בדיקות איכות הסביבה והבטיחות בארצות מוצאם.

כדי להבין את המצב העגום, הנה מספר מדהים: בין השנים 2015 ל-2018, שלושת היצואנים הגדולים ביותר של כלי רכב משומשים (האיחוד האירופי, יפן וארה״ב), ייצאו 14 מיליון רכבים משומשים לרחבי העולם. רוצים להתייעץ עם משה נונה קונה רכבים לחצו כאן >> 

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?