קונה רכבים לפירוק בכפר סבא
תמונה של קונה רכבים לפירוק בכפר סבא

קונה רכבים לפירוק בכפר סבא

קונה רכבים לפירוק בכפר סבא

קונה רכבים לפירוק בכפר סבא – זה לא היה קורה בקובה! כשמגיע הזמן למכור את המכונית שלכם, בין אם היא עדיין במצב טוב ובין אם לא, האם אתם תוהים מה קורה בסופו של דבר לכול המכוניות שמגיעות לסוף חייהם השימושיים?

יש אפשריות שונות להיפטר ממכוניות שירדו מהכביש. בישראל, בדרך כלל תחפשו קונה רכבים לפירוק בכפר סבא שיהיה מוכן לשלם לכם עבור הרכב הישן שלכם. אבל מה קורה בתחום זה בקובה הצבעונית? ובכן, שם הקובנים נאחזים במכוניות קלסיות ישנות וממשיכים לנסוע בהן.

קונה רכבים לפירוק בכפר סבא כל המידע

אם גם אתם נמנים על אותה קבוצת אנשים שמתלהבת ממכוניות קלאסיות, אתם כבר יודעים שקובה היא כמעט המקום הכי נפלא על פני כדור הארץ לאנשים כמוכם. אולי קצת בדומה לתצוגת הרכבים הישנים במגרש של חברה ש- קונה רכבים לפירוק בכפר סבא, קובה היא כמו תערוכת מכוניות אחת גדולה, שבה מכוניות משנות ה-40 וה-50 של המאה הקודמת נוסעות לאורך הרחובות והכבישים המהירים.

מדובר במכוניות אמריקאיות שלא מגיעות לעתים קרובות, אם בכלל, ל- קונה רכבים לפירוק בכפר סבא, כמו: שברולט, פורד, פונטיאק, ביואיק, דודג׳ס, פלימות׳ וסטודיבייקר. המכוניות פועלות לאורך הציר כולו, ממצב חדש ועד לרעוע לחלוטין.

בשונה מהמכוניות שמגיעות ל-קונה רכבים לפירוק בכפר סבא, המכוניות השמורות היטב שתראו בקובה, חלקן מפגינות מראה חיצוני מבריק עם צבעי כרום חדשים, וחלקן במצב גרוע מאוד כשהן מתוחזקות באמצעות חלקים מוזרים וגרוטאות מתכת.

עוד שירותים שאנו מספקים:

איך זה התחיל?

שאלה: מהי הסיבה שבגלל קובה נראית כפי שהי היום, כלומר מוזיאון חי למכוניות קלאסיות?

(אגב, אולי כמו שמגרש המכוניות של קונה רכבים לפירוק בכפר סבא, נראה כמו מוזיאון חי למכוניות שהגיעו לסוף דרכן בישראל…).

התשובה לשאלה: מכוניות אמריקאיות יובאו לקובה במשך כ-50 שנה, החל מתחילת המאה ה-20. אבל אז אמריקה הכריזה על אמברגו, לאחר המהפכה בקובה, וקסטרו אסר על ייבוא מכוניות וחלקים מכניים המיוצרים באמריקה.

המכוניות האמריקאיות

המכוניות האמריקאיות הישנות ממשיכות לנוע בדרכים בקובה, לעתים קרובות עם חלקים ופריטים שמעולם לא נועדו עבורן. זה לא נדיר למצוא שברולט יפהפייה משנות ה-50 עם מנוע רוסי – משהו שייחשב חילול הקודש לאספני מכוניות רציניים.

מבין המכוניות שיובאו לקובה מאז 1959, הנפוצות ביותר הן מכוניות הלדה (Lada) הרוסיות. כשתטיילו בקובה תוכלו לראות את המכוניות או הקופסאות הקטנות האלה בכול מקום שבו תטיילו. לאחרונה, נכנסו לקובה גם מכוניות Geelys הסיניות ומכוניות סיטרואן וניסאן. רכבי ה-Geelys הם הפופולריים ביותר כרכבי השכרה, ותוכלו לראות תיירים אחרים נוהגים בהם ברחבי קובה. המכוניות נראות בסדר ונוסעות בסדר, אבל הן קצת לא אמינות כי הן לא כל כך עמידות.

השפעת האמברגו האמריקאי

אם האמברגו האמריקאי יוסר, נראה ששוק הרכב הקובני יוצף בחלקי חילוף ובמדריכים לתיקון מכוניות קלאסיות. זו עשויה להיות התוצאה המשמעותית ביותר של הסרת האמברגו, על תרבות הרכבים בקובה. זה יפתח את האפשרות להמשיך ולהחזיק במכוניות הישנות שעברו תיקון ראוי, ולהמשיך לנוע בהן בדרכים עוד עשרות שנים קדימה. רוצים להתייעץ עם משה נונה קונה רכבים לפירוק בכפר סבא צרו איתי קשר עוד היום ונשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?