קונה רכבים לפירוק בלוד
תמונה של קונה רכבים לפירוק בלוד

קונה רכבים לפירוק בלוד

קונה רכבים לפירוק בלוד

קונה רכבים לפירוק בלוד – מהפכת הרכבים החשמליים עשויה להעלות את ערך הרכבים הקלאסיים יש אנשים שמאוהבים במכוניות ישנות. לא משנה להם באיזה סוג דלק הן משתמשות. הם פשוט חושבים שמכונית ישנה זה מגניב! השימוש בכלי רכב עם מנועי בעירה פנימית הם לא הגיוניים לאור הנזק שהם גורמים לכדור הארץ, אבל הסיפור הזה לא עוסק בחשיבה רציונלית ובאופן שבו העולם מתחשמל בגלל גאונים שהדבר הכי חשוב להם בחיים זה להציל את הגלובוס.

בואו נתייחס למה שמדליק את הנהג הממוצע שמעריך את המכוניות הקלאסיות: רגשות! כפי שיוכל להעיד גם המומחה שקונה רכבים לפירוק בלוד – מדובר באותה אהבה למכוניות ישנות, מסריחות, לא תקינות פוליטית, שורפות דלק מאובנים, שבאופן פרדוקסלי עשויה להיות קשורה למהפכת הרכבים החשמליים – EV (Electric Vehicle).

קונה רכבים לפירוק בלוד

הפריחה האחרונה בביקוש ל-EV הגיעה במהירות הבזק עד שקשה לנו לתפוס את השינוי המתרחש ממש עכשיו, והאינדיקטור העיקרי לכך הוא הביקוש. כולם רוצים או מדברים על רכבים חשמליים, אפילו העובדים בעסק שקונה רכבים לפירוק בלוד.

כשמקשיבים לחברים, למשפחה ולשכנים, הנרטיב היחיד הוא: המכונית הבאה שלנו תהיה חשמלית. אבל בגלל אילוצים של מחירים וזמינות של ה-EV, לא כל המכוניות הישנות נמכרות לעסק שקונה רכבים לפירוק בלוד כמו פעם, כי הן מקבלות ערך רב יותר בזמן ההמתנה ל-EV. אנשים פחות רוצים לקנות מכונית חדשה המונעת בדלק, כדי שתשרת אותם רק בתקופת הביניים של שנה או שנתיים עד שישיגו רכב חשמלי.

עוד שירותים שאנו מספקים

רכב טוטאל לוס >>  | קונה רכבים לברזל >> 

מתוך אהבת המכוניות

מכוניות מסוימות נבנו מתוך מחשבה על עמידות שתשמור על ערכן, למרות המהפכה החשמלית. לכן, יש כמה אוהבי מכוניות, ואולי גם אותו קונה רכבים לפירוק בלוד, שהתחילו לאסוף רכבים קלאסיים ישנים, ותוך כדי כך מתבססים על המגזינים העוסקים במכוניות קלאסיות ומציגים יותר ויותר פרויקטים הקשורים למכוניות קלאסיות רגילות המיועדות כעת לשימוש יומיומי.

וכשאנחנו אומרים פרויקטים, הכוונה אינה לחשמול של רכבים קלאסיים, למרות שזה פלח עסקי בפני עצמו, שיכול להדליק את הדמיון גם של בעל עסק ש-קונה רכבים לפירוק בלוד, אלא לשחזור רכבים ישנים ושימוש בהם.

יש לנו עוד עשור אחד ואז זה נגמר

רגע, האם לא כולם ינהגו ברכבי EV בשנת 2030? לא! זוכרים את המטרה הנועזת של טסלה לייצר 20 מיליון EV בשנה עד 2030? זה אמור לעקור ממקומו 1% מצי הרכבים העולמי בשנה.

הכניסו למשוואה גם חבורה של יצרניות רכב ותיקות שמצליחות לשרוד, ונניח ששרשרת האספקה, במיוחד של סוללות, תוכל לעמוד בקצב של 50 מיליון EV לשנה בשנת 2030, ועדיין נתקרב לשנת 2040 לפני שכלי הרכב הממונעים בדלק יהיו נדירים כמו ה- EV בימינו.

אז מה המשמעות של כל זה? פשוט מאוד. לשוק הרכבים הישנים הקלאסיים, הסולידיים, היפים והמטופחים בכול הגדלים יהיה עשור של זהב ולאור העלייה הזו בערכן של המכוניות הקלאסיות, למה לשלוח אותן לפירוק או לגריטה של הרכב?

 

 

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?