קונה רכבים לפירוק בעכו
תמונה של קונה רכבים לפירוק בעכו

קונה רכבים לפירוק בעכו

אנחנו, בחברת נונה משה שירותי רכב, לגמרי מבינים שמכירת הרכב שלכם היא עול שהייתם רוצים להעביר לידיים המיומנויות של צוות אמין ומקצועי, שיטפל בכל הבירוקרטיה הקשורה להשתחררות שלכם מהבעלות על רכב שכבר לא מביא לכם תועלת וגם ישלם לכם עבורו. אתם מחפשים קונה רכבים לפירוק בעכו? טוב שבאתם! אנחנו במרחק של שיחה או של נסיעה קצרה מכם ונשמח לעזור לכם. 

קונה רכבים לפירוק בעכו – איך זה עובד?

בזכות הפריסה הארצית הרחבה של החברה שלנו, אנחנו מצליחים לקנות ולמחזר אלפי מכוניות בכול שנה, כך שגם אתם תוכלו ליהנות מהניסיון הרב, מהמקצועיות ומהשירות האמין והמהיר שלנו שיאפשר לכם גם להיפטר מהרכב שלכם וגם להרוויח ממנו, בקלות ובמיידיות!

שלושה צעדים פשוטים מפרידים בין הפנייה שלכם לחברה שלנו לבין קבלת התשלום עבור הרכב שלכם. קלי קלות!

 צעד ראשון: פנייה לחברה בשיחת טלפון או באתר המקוון

עם פנייתכם אלינו נבקש מכם מענה על כמה שאלות בסיסיות שיאפשרו לנו למפות באופן ראשוני את מצב הרכב שלכם. שאלות אלה נוגעות:

  • לסוג הרכב
  • למצבו המכני והחיצוני של הרכב
  • לאפשרויות הניוד של הרכב

 צעד שני: תיאום מועד הגעת הרכב למגרשי החברה

לאחר איסוף כל המידע והנתונים הקשורים לרכב שלכם, נתאם אתכם מועד שנוח לכם להגעת הרכב אלינו, בין אם הרכב יגיע בנסיעה עצמית או באמצעות שירותי הגרר שהחברה שלנו מציעה לכם ללא תשלום נוסף.

 צעד שלישי: קבלת התשלום

עם הגעת הרכב אלינו ובדיקתו הסופית על ידי מכונאי מוסמך, נוכל להשלים את העסקה ולהעביר אליכם את התשלום מידית. החברה שלנו תיתן לכם הצעה כספית הוגנת, כשהצעת המחיר תהיה תלויה בסוג הרכב, במצבו ובגיל שלו. ובכול מקרה, היו סמוכים ובטוחים שתקבלו מאיתנו את המחיר הטוב ביותר ובמזומן.

חברת משה נונה שירותי רכב קונה קונה רכבים לפירוק בעכו

החברה שלנו, משה נונה, קונה רכבים לפירוק בעכו וברחבי הארץ ותשמח לקנות מכם רכב מכול סוג שהוא (מכונית פרטית, רכב SUV, טנדר וכו׳), לא משנה מה מצבו המכני או החיצוני של הרכב, ולא משנה אם זה רכב שמשרד הרישוי הוריד מהכביש או רכב תקול שהתיקון שלו יקר מדי. התשלום עבור הרכב ייקבע בהתאם למצבו. כאשר הרכב שלכם מגיע אלינו, הוא ייבדק על ידי מכונאי רכב מוסמך כדי לאמת את הנתונים ואת המצב שלו. המחיר הסופי ייקבע על סמך נתוני הרכב ומצבו, לרבות רכב במצב של Total loss או רכב שלא ניתן כלל להנעה ולנסיעה. אצלנו לכול רכב יהיה תג מחיר שיוסכם בינינו!

המסמכים הנדרשים להשלמת עסקת מכירה ופירוק הרכב בעכו

  • להשלמת העסקה, הצטיידו מראש ברישיון רכב ובאישור משרד הרישוי להורדת הרכב מהכביש, כדי שתוכלו:
  • להעביר לנו את רישיון הרכב המעיד על בעלותכם על הרכב.
  • להעביר לנו את אישור משרד הרישוי המעיד על כך שהרכב שלכם הורד מהכביש בהתאם לנדרש בחוק. אישור זה יהיה עליכם לקבל מראש, מסניף הרישוי המקומי. האישור כרוך במילוי טופס בקשה לביטול רישוי הרכב, שתמלאו ותגישו במקום.

הרעיון העסקי שמאחורי חברה המתמחה בקניית רכבים לפירוק

בתור חברה שקונה רכבים לפירוק בעכו, אנחנו מקבלים או מפנים רכבים ישנים תמורת מזומנים, ואחר כך מפרקים אותם לחלקיהם. אנחנו מצילים את חלקי הרכב שניתן למכור מחדש ואת גרוטאות המתכת והנוזלים מוכרים למפעלי המחזור כדי לסייע לתעשייה לעשות שימוש חוזר בחומרים ולייצר מהם מוצרים חדשים. יש יצרני רכב רבים המוציאים לשוק מגוון של דגמים, כולל טויוטה, הונדה, פורד, יונדאי, רנו, ניסאן, פולקסווגן ורבים אחרים. לפיכך, הרכב הישן שלכם יכול לספק חלקי חילוף למוסכים או לאנשים פרטיים המחפשים חלק ספציפי כדי לתקן את המכונית שלהם.

לסיכום

לבסוף, חברת משה נונה פועלת בפריסה ארצית ומשלמת במזומן עבור מכוניות ישנות. אם יש לכם רכב ישן שאתם כבר לא נוהגים בו ואתם רוצים להרוויח ממנו קצת כסף, צרו איתנו קשר בטלפון או באתר המקוון, עכשיו! לנו לא משנה אם המכונית שלכם תקינה או לא, אם היא כלל לא כשירה לעלות על הכביש, ואם היא רכב ג׳אנק או במצב כשיר לנסיעה, המכונאי המוסמך שלנו יבדוק אותה, ובהתאם למצבה נגיש לכם הצעת מחיר עטופה בשירות מקצועי ואמין ובתשלום מידי במזומן.

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?