קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה
תמונה של קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה

קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה

קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה

קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה – עובדות חיוביות על תעשיית מיחזור הרכב העולמית. נראה כי ההתקדמות שחלה במגזר ניהול הפסולת, במיוחד במיחזור מכוניות, לא זוכה לתשומת לב רבה בתקשורת המיינסטרים. זה אומר שאנשים רבים לא מבינים באיזו מהירות היא מתקדמת.

חוקים ונהלי מיחזור רכבים באירופה, בארה״ב ובקנדה, תורמים כולם לכלכלה גלובלית יותר ויותר בת קיימא, שעשתה דרך ארוכה מאוד רק בשנים האחרונות. בוודאי יכול להעיד על כך מניסיונו, עסק שקונה רכבים לפירוק בפתח תקווה.

קונה רכבים מקצועי בפתח תקווה

כדי להדגים זאת, הנה כמה מהעובדות החיוביות ביותר על מיחזור המכוניות המודרני!

הכמות השנתית של נוזלים ושמנים מסוכנים המוחזרים בבטחה לשוק, שווה ל-8 אסונות של חברת אקסון ומכלית הנפט ואלדז שבבעלותה!

התקרית של אקסון ואלדז התרחשה ב-1989, כאשר המכלית עלתה על שרטון באלסקה וכתוצאה מכך נשפכו למים יותר מ-10 מיליון ליטרים נפט גולמי. באותם זמנים הפך אירוע זה לאחד האסונות האקולוגיים ההרסניים ביותר בהיסטוריה שנגרמו על ידי האדם.

בימינו, הודות להתקדמות הרבה בתחום מיחזור המכוניות, מצליחה התעשייה למנוע מדי שנה את הגעתם למזבלה של נוזלים מסוכנים, בכמות שהיא לפחות פי 8 מכמות הנפט שנשפך לים בתקרית אקסון ואלדז. כשחושבים על כך בקנה מידה כזה, מדובר בהישג ענק, שחלק ממנו שייך לכול החברות לפירוק רכבים, כולל החברה ש- קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה.

בכול שנה ממוחזרים 27 מיליון מכוניות ברחבי העולם!

עם מספרים שכאלה, קל להבין מדוע המכוניות נחשבות למוצר הכי ממוחזר בעולם. בארץ, עוזרים לכך עסקים כמו זה שקונה רכבים לפירוק. רוב המדינות המפותחות בעולם ממשיכות לפתח את התשתיות והיכולות של מיחזור המכוניות שלהן, ובזמן האחרון גם יותר ויותר מדינות מתפתחות מתחילות להתייחס לנושא.

למשל, הודו הודיעה על התוכנית להסרת מיליוני מכוניות ישנות מהרחובות הגורמות לזיהום סביבתי אינטנסיבי. רבות מהמכוניות הללו בקושי עובדות, וכמובן שאף אחת מהן לא עומדת בתקנים הסביבתיים הנדרשים מהמכוניות המודרניות. הודו מתכננת להפוך את היצרנים המקוריים של המכונית לאחראים על המיחזור שלהן, מה שיכול להתגלות כבונוס נוסף של הרגולציה והפיקוח הרב יותר על תעשיית מיחזור המכוניות במדינה. למזלנו, אנחנו לא צריכים להתרחק עד הודו, יש לנו קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה.

קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה

מידי שנה, חוסך מיחזור המכוניות לא רק מיליוני טונות של חומרים אלא גם כמויות ענק של אנרגיה! – כשמדובר בחומרים שחולצו מרכבים שהגיעו לסוף דרכם, כמות המתכת היא מן הסתם הגדולה ביותר. תארו לעצמכם ש-14 מיליון טונות פלדה ממוחזרים מדי שנה בזכות חברות כמו החברה שקונה רכבים לפירוק בפתח תקווה. כדי להבין את הפרספקטיבה, מדובר בכמות מתכת שמספיקה כדי ליצור בערך 2000 מגדלי אייפל!

חומר אחר שנמצא בשימוש רב בייצור המכונית הוא אבץ. האבץ משמש בעיקר לציפוי המגן על מכסה המנוע, מערכות הדלק או השלדה. חומר זה עמיד מאוד בפני חומרים הגורמים לקורוזיה, כמו מלח, כך שהוא מועיל מאוד בכול פעם שמרססים מלח על כבישים קפואים במדינות הקרות. מדי שנה ממוחזרים 2.9 מיליון טונות אבץ מגרוטאות רכבים.

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?