קונה רכבים לפירוק בקרית מלאכי
תמונה של קונה רכבים לפירוק בקרית מלאכי

קונה רכבים לפירוק בקרית מלאכי

קונה רכבים לפירוק בקרית מלאכי

קונה רכבים לפירוק בקרית מלאכי – סיפור הפחתת זיהומי האוויר מתחבורה בארה״ב לאחר מלחמת העולם השנייה, נוצרו בארה״ב מספר נסיבות מיוחדות שהובילו להסתמכות רבה יותר על כלי רכב אישיים לצרכי תעבורה, כמו צמיחה כלכלית, גידול האוכלוסייה, פרבור מהיר וסגירת חלק ממערכות התחבורה הציבורית.

אם אתם מחפשים עסק שקונה רכבים לפירוק בקרית מלאכי, אתם בוודאי מודעים לבעיות זיהום האוויר שיוצרות המכוניות הישנות יותר. בארה״ב, אחת התוצאות של הגידול המהיר של מספר המכוניות והמשאיות כמו גם של מספר הכבישים המהירים, התבטאה בזיהום אוויר, במיוחד בערים, שהשפיעה באופן חמור על בריאות הציבור והסביבה.

קונה רכבים לפירוק בקרית מלאכי

כל עסק שקונה רכבים מודע לתקנות הקשורות לפירוק מכוניות שלא יזיק לסביבה. בארה״ב בשנת 1970, הקונגרס העביר את חוק האוויר הנקי והעניק את הזכות להסדיר את הזיהום שיוצרות מכוניות וצורות תחבורה אחרות ל-EPA (Environmental Protection Agency) – הסוכנות החדשה להגנה על הסביבה. כאשר ה-EPA ומדינת קליפורניה אימצו תקנים יותר ויותר מחמירים הם הובילו מאמץ לאומי להפחתת הזיהום מכלי הרכב.

עוד שירותים שאנו מספקים

קונה רכבים ישנים כל המידע >>  | קונה רכבים לפירוק באזור >> 

עסק לקניית רכבים

כמו שעסק שקונה רכבים לפירוק בקרית מלאכי מפחית בהצלחה את זיהום האוויר, כך חוק האוויר הנקי הפך לסיפור הצלחה בממדים רבים:

  • לעומת שנות ה-60 של המאה הקודמת, פליטות המפלט (האגזוז) של רכבי הנוסעים החדשים נקיים הופחתו בכ-99%.
  • הדלקים הרבה יותר נקיים. העופרת נעלמה ורמות הגופרית נמוכות ביותר מ-90% מכפי שהיו לפני הרגולציה.
  • איכות האוויר שופרה להפליא בערים בארה״ב, למרות הגידול המועצם של האוכלוסייה ושל הקילומטרים שגומאים כלי הרכב.
  • התקנים החדשים עוררו בתעשייה פעולות שהובילו לחדשנות טכנולוגית.
  • כמו שקונה רכבים לפירוק בקרית מלאכי תורם לאוויר נקי יותר, כך גם הפחתת הזיהום ממקורות התחבורה בארה״ב הובילה לאוויר בריא יותר עבור התושבים. הערפיח בערים הופחת באופן ניכר ואפשר לראות זאת בהבדלים בין תמונות שצולמו בניו יורק בשנות ה-70 לעומת ניו יורק המשתקפת בצילומים של ימינו.

צמצום דרמטי של הזיהום מכלי רכב, ממנועים ומדלקים

מהנעשה בארה״ב ניתן ללמוד שעסק שקונה רכבים לפירוק בקרית מלאכי תורם בדרך מסוימת גם לצמיחה הכלכלית. לאחר יותר מ-40 שנים של מדיניות אוויר נקי בארה״ב, ניכר שיפור הן באיכות האוויר והן בבריאות של התושבים והסביבה.

מאז שנת 1970, לאחר שה-EPA קבעה ויישמה תקנים לפליטות כדי לשלוט בזיהום מכול דבר, כולל בפליטות מרכבי נוסעים, משאיות, ציוד בנייה וחקלאות, מנועי קטרים ומנועים ימיים, ואפילו מכסחות דשא בגינות. תקנים אלה תרמו באופן מכריע להתקדמות בשיפור איכות האוויר, שהושגה למרות פעילות כלכלית מוגברת ולמרות שכל אדם בממוצע עובר יותר קילומטרים ברכב שלו.

מכוניות, משאיות ודלקים נקיים יותר

בהשוואה לדגמי הרכבים משנת 1970, המכוניות החדשות, רכבי השטח והטנדרים מציעים כלי רכב נקיים בכ-99% מהמזהמים הנפוצים, כמו: פחמימנים, פחמן חד חמצני, תחמוצות חנקן ופליטת חלקיקים. יחסית למשאיות ולאוטובוסים שבהם השתמשנו ב-1970, כלי הרכב החדשים נקיים ביותר מ-99%.

 

 

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?