קונה רכבים לפירוק ברהט
תמונה של קונה רכבים לפירוק ברהט

קונה רכבים לפירוק ברהט

קונה רכבים לפירוק ברהט

קונה רכבים לפירוק ברהט – אתם מרוויחים וגם הסביבה בשוק העולמי המאופיין במגמת חיסכון במשאבים לא מתחדשים, הפך המיחזור לאחד מגורמי המפתח המפחיתים את ניצול משאבי הטבע הנדירים ומשמרים את הקיימים. אחת התעשיות הגדולות שצורכות משאבי טבע היא תעשיית הרכב.

כל יחידה חדשה המיוצרת בתעשיית הרכב משפיעה לא רק על רמת הניצול של משאבי הטבע אלא גם על הסביבה. כתוצאה מכך, מיחזור כלי רכב שהגיעו לסוף דרכם, הפך לנושא מטריד שיש לתת עליו את הדעת. חברות כמו עסק מקצועי המתמחה ב- קונה רכבים לפירוק ברהט, מרימות את הכפפה ומציעות שירותי פירוק רכבים שמצד אחד יאפשרו לכם להרוויח כסף מהרכב הישן שלכם, ומצד שני יתרמו להגנת הסביבה ולשימור משאבי הטבע.

על ענף התעשייה – פירוק רכבים

ענף תעשייתי העוסק בפירוק רכבים ממלא תפקיד מרכזי במסע להגנת הסביבה, ובתעשייה שנקראת, בתרגום ישיר מאנגלית, ׳תעשיה ורידית׳ (Venous Industry). מונח זה, שמקורו אסייתי, מתייחס לתעשיות שהופכות פסולת תעשייתית מוצקה למשאבים שמהם אפשר לייצר שוב מוצרים שונים. וזה בדיוק הענף התעשייתי שבו מעורב עסק המתמחה בכל הקשור אל קונה רכבים לפירוק ברהט, כדי להעביר את החלקים למיחזור.

מי ששמע על חברה ש- קונה רכבים לפירוק ברהט שעוסקת בפירוק מכוניות, עשוי לחשוב שמדובר בעבודה קשה, מלוכלכת ומסוכנת. אמנם, בהתאם לפעילות של עסק כזה, זי די נכון. עם זאת, מדובר בעבודה חיונית לעולם, כך שרוב העובדים מבצעים את הפעולות היומיומית שלהם בגאווה, למען מטרה גדולה יותר.

קונה רכבים לפירוק ברהט

בעיקרו של דבר, רכבים לפירוק הם כלי רכב ממונעים שהגיעו לסוף דרכם ונחשבים לפסולת. מדובר ברכבים ישנים שלא מסוגלים לפעול ולתפקד על פי תנאי היצרן, או ברכבים שניזוקו בתאונה. כל הרכבים הללו מגיעים לעסק כמו זה שקונה רכב לפירוק עובר תהליך של הסרה מהכביש.

תהליך זה כולל תשלום במזומן לבעל הרכב הרשום, העברת הבעלות על שם העסק, פירוק חלקי המתכת והפלסטיק, ריקון כל הנוזלים (שמנים, דלק), על פי התקן הנדרש ושליחת כל החומרים למיחזור.

פירוק מבוקר של חלקי הרכב מונע דליפת חומרים מזיקים לאדמה ולמקורות המים ומונע הגעת חלקיקים מזיקים לאוויר שכולנו נושמים.

על מיחזור חומרי הרכב

מכיוון שרכבים לפירוק מספקים חומרים רבים ושונים, כמו מתכות ברזל (71%), זכוכית (3%), פלסטיק (8%), נוזלים (2%), מתכות אל-ברזליות (7%) ואחרים (4%), הם נחשבים למשאב יקר יותר מאשר סתם פסולת.

תעשיית מיחזור הרכב הנוכחית, כולל העסק ש- קונה רכבים לפירוק ברהט, אינה ותיקה, וברמה הבינלאומית היא רק בת 75. עובדות ונתונים שיווקיים בסיסים מוכיחים שתעשיית מיחזור הרכב היא ענף חיוני המוּנָע מדרישות השוק.

מדי שנה למעלה מ-25 טון של חומרים ממוחזרים מרכבים העוברים פירוק ברחבי העולם ובימינו, משאיות הם הרכבים הכי ממוחזרים בעולם. על פי נתוני המיחזור, יותר מ-80% מהמכוניות ניתנות לפירוק, ו-20% הנותרות שאינן ניתנות למיחזור, מסומנות כ׳שאריות מגרסה״ – ASR (Auto Shredder Residue). יש היום ניסיון להפחית את אחוז ה-ARS כדי להפחית את החומרים המושלכים למזבלות מדי שנה.

 

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?