קונה רכבים לפירוק שדרות
תמונה של קונה רכבים לפירוק שדרות

קונה רכבים לפירוק שדרות

קונה רכבים לפירוק שדרות

קונה רכבים לפירוק שדרות – המיחזור הוא העתיד! – חלק מיצרני הרכב בעולם טוענים כי מיחזור חלקי הרכבים הוא העתיד! אבל האם זה ריאלי? תפיסת ׳הייצור המעגלי׳ מבטיחה להפחית את הפסולת על ידי שימוש חוזר בחלקי הרכבים הישנים לצורך ייצור מכוניות חדשות. אלה אמנם ניצוצות של תקווה, אבל כרגע קיימים לא מעט אתגרים המערימים קשיים לא מעטים על תפיסה זו.

צינורות המפלט של המכוניות פולטים מדי שנה כ-4.6 טונות של פחמן דו חמצני. אבל כפי שיודע כל בעל עסק ש- קונה רכבים לפירוק שדרות, המכוניות מתחילות לזהם זמן רב לפני שהן עולות על הכביש. והן ממשיכות לזהם זמן רב אחרי שהן מושלכות למגרש הגרוטאות.

כל מי שקונה רכבים לפירוק בשדרות מודע לכך שבתהליך ייצור המכוניות משתמשים באנרגיה ופולטים פחמן בתהליך המיצוי והייצור של פלדה, גומי, פלסטיק, זכוכית, ליתיום ועור המשמשים לבנייתן. וכשהן מגיעות לגריטה במגרשי הגרוטאות, הן פולטות כלורופלואורו-פחמנים (chlorofluorocarbons) ומטפטפות לאדמה שמנים וחומצות המסכנים את מי התהום.

קונה רכבים לפירוק שדרות

מדענים, אנשי איכות הסביבה, קובעי המדיניות ויצרני הרכבים מקדמים כעת רעיון שעשוי לשנות את המצב. כל מי שמנהל חברה ש- קונה רכבים לפירוק שדרות מכיר את התפיסה התעשייתית שנקראת ׳ייצור מעגלי׳. תפיסה זו שואפת לשבור את המעגל שכולל: לקחת, ליצור, להשתמש ולזרוק – על ידי בניית מכוניות שניתן לעשות בחלקיהן שימוש חוזר בלי סוף כדי לייצר מכוניות חדשות.

מדובר ברעיון חדש עד כדי כך שעדיין אין לו הגדרה סטנדרטית ואפילו לא ניתן לו שם מוסכם. כך שניתן להיתקל בשמות כמו: ייצור מעגלי, כלכלה מעגלית או ייצור בכלכלה מעגלית. עם זאת, ייצור מעגלי הוא חלק מההסכם הירוק של האיחוד האירופי המבסס את יסודות התקנות החדשות עבור חברות הרכב.

עוד שירותים שאנו מספקים:

כלכלה מעגלית

למרות שרעיון הכלכלה המעגלית עבר בקושי את השלב הרעיוני, חברות הרכב ממהרות לטעון שהן המובילות בתחום הייצור המעגלי. לדוגמה, בחדשות משנת 2020 פורסם שחברת GM Technology היא מובילה בכלכלה המעגלית. גם BMW, פורד, טויוטה, טסלה ויצרני רכב אחרים, החלו להכריז על העתיד המעגלי שלהן. עם זאת, כפי שיכולים להעיד גם עסק ש-קונה רכבים לפירוק שדרות, נראה שבינתיים הערך העיקרי של הכלכלה המעגלית הוא בתחום יחסי הציבור.

לסיכום

בנוסף, מדענים טוענים שזו הזדמנות המעודדת את התופעה שנקראת גרין-ווש (greenwashing), ובעברית ׳התיירקקות׳. כעת נשאלת השאלה אם יצרניות הרכב רק רוצות להטעות את הציבור? בשלב זה קשה לענות על השאלה כי עדיין אין תקנות לגבי הפעולות שלהן.

בינתיים, חברה ש-קונה רכבים לפירוק שדרות כבר פועלת לטובת המיחזור של חלקי כלי הרכב. עם זאת, לפי המומחים המאפיין המרכזי של ייצור מעגלי יוצר גם קושי וגם הזדמנות: אין מקום אחד שבו ניתן להתחיל לפעול על פי תפיסה זו, וכול חלק במחזור חשוב כמו החלק האחר. המשמעות היא שאין בעיה מרכזית אחת שבה צריך לטפל, אבל זה אומר גם שאפילו אלמנטים לא ברורים בהליך ייצור המכוניות יכולים לתרום לשיפור להתייעצות עם משה נונה קונה רכבים לפירוק לחצו>>.

 

 

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?