קונה רכבים נוסעים
תמונה של קונה רכבים נוסעים

קונה רכבים נוסעים

קונה רכבים נוסעים

למה כדאי למכור את הרכב שלכם לחברה הקונה רכבים נוסעים? מכירת רכב לסוחר מכוניות היא דרך פשוטה להיפטר מרכב שאתם כבר לא רוצים. זה יכול להיות פתרון טוב במיוחד אם אתם צריכים כסף מזומן באופן מידי כדי לקנות רכב חדש, או אם אתם רוצים להיפטר מהרכב המשומש מבלי שיהיה עליכם להחליפו ברכב אחר.

כאשר אתם מוכרים רכב לחברה שקונה רכבים נוסעים, תהליך המכירה יהיה פשוט יותר ממכירתו לגורם פרטי, אם כי סביר להניח שתקבלו עבור המכונית פחות ממה שהייתם מקבלים מקונה פרטי.

קונה רכבים נוסעים

בדרך כלל תוכלו למכור את המכונית שלכם לחברה שקונה רכבים נוסעים, גם אם אתם לא מתכננים לקנות ממנה רכב אחר. סוחרי מכוניות רוכשים רכבים משומשים ממקורות נוספים מלבד מסוחרי טרייד אין, כולל ממכירות פומביות או מחברות להשכרת רכב.

מתכננים למכור את המכונית שלכם לסוחר מכוניות? הנה כמה עצות שיעזרו לכם לבצע עסקה טובה.

אבל קודם כל טיפ חשוב: כאשר אתם מוכרים את המכונית שלכם למי שקונה רכבים נוסעים, אל תבטלו את ביטוח הרכב עד להעברת הבעלות. אתם עדיין תהיו אחראיים מבחינה משפטית לרשם הרשום על שמכם. להתייעצות עם משה נונה קונה רכבים לפירוק במזומן חייגו עכשיו – 072-3921459

עוד שירותים שאנו מספקים:

קונה רכבים לפירוק בצפון כל המידע >>  | פירוק רכבים בפתח תקווה כל המידע >> 

איך למכור רכב לסוחר מכוניות?

מכירת המכונית שלכם לסוחר שקונה רכבים נוסעים היא פשוטה, אבל תצטרכו להשקיע קצת מאמץ כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר האפשרי.

  • הכינו את המכונית

לפני שאתם מנסים למכור את המכונית לסוחר המכוניות, נקו אותה ביסודיות ושקלו אם לבצע בה תיקונים קלים. כדי לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר, עליכם לגרום לכך שלסוחר יהיה קל למכור את המכונית שלכם.

  • קבעו את ציר הזמן שלכם

אם אתם לא ממהרים, שקלו מה יהיה הזמן הטוב ביותר למכירת הרכב. אבל אם אתם לחוצים וזקוקים למזומנים באופן מיידי, תכננו לקבל הצעות מכמה סוחרי רכב כדי שתוכלו לקבל מחיר מכירה טוב.

  • בדקו באינטרנט את ערך המכונית שלכם

לסיכום:

השתמשו בכלים מקוונים כדי לקבל מושג על שווי השוק של המכונית שלכם. מידע זה יעזור לכם לקבוע עבור איזה סכום תהיו מוכנים למכור את המכונית. בנוסף, תוכלו להתייחס למחקר שערכתם כשתנהלו משא ומתן עם הסוחר שקונה רכבים נוסעים.

שימו לב שסוחרי מכוניות עשויים לקחת בחשבון את ההיצע, הביקוש ובסיס הלקוחות שלהם כשהם מציעים את הצעת המחיר שלהם, כך שבדיקה אצל מספר סוחרים יכולה להתגלות ככדאית.

  • חתמו על המסמכים הנדרשים להעברת בעלות הרכב

ברגע שתמצאו סוחר מכוניות שמוכן לקנות את הרכב שלכם ומוכן לשלם את המחיר המתאים לכם, קרוב לוודאי שהוא יטפל עבורכם ברוב הניירת. אם אתם בעלי המכונית שאתם מוכרים, הביאו את רישיון הרכב איתכם והיו מוכנים לבדוק ולחתום על שטר המכירה עם סוחר המכוניות.

 

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?