קונה רכב לפירוק בכפר קאסם
תמונה של קונה רכב לפירוק בכפר קאסם

קונה רכב לפירוק בכפר קאסם

קונה רכב לפירוק בכפר קאסם

קונה רכב לפירוק בכפר קאסם – על סוללות חכמות ברכבים חשמליים שיעורי הגידול של התעשייה בכלל, ושל שוק המכוניות החשמליות בפרט, די מדהימים. באיחוד האירופי, למשל, הצפי הוא שעד 2030 30 מיליון רכבים חשמליים ינועו על כבישי אירופה.

מומחה שקונה רכב לפירוק בכפר קאסם, יודע היטב שמדובר בקצב צמיחה של מוצר חדש, שמעולם לא התרחש לפני כן. בעוד שרכבים חשמליים המגיעים לסוף דרכם לא אמורים לפלוט פחמן דו חמצני במהלך חייהם, כמו הרכבים המונעים בדלק, עדיין המומחים ממה שיקרה כשרכבים אלה ירדו מהכביש, ובמיוחד ממה שיקרה לסוללות.

קונה רכב לפירוק בכפר קאסם

לפי התחזיות בדו״ח של סוכנות האנרגיה הבינלאומית (IEA), עד לשנת 2030 ינועו על הכבישים כמעט 150 מיליון כלי רכב חשמליים. ה-IEA מדגיש כי מספר זה עלול להגיע גם ל-250 מיליון, אם מדינות יאמצו מדיניות הקשורה להפחתה רבה יותר של ייצור הפחמן, תוך התקדמות לעבר יעדי אפס פליטות פחמן, כלומר ניטרליות פליטות פחמן (ובקיצור, יעדי אפס-נטו).

עם זאת, למרות שאנחנו שומעים לעתים קרובות על הצורך לעבור לרכבים חשמליים, עדיין לא מדברים מספיק על מערכות לאחסון אנרגיה, שהן קריטיות לפריסת מערך רכבים אדיר זה, כפי שיכול להעיד גם איש המקצוע שקונה רכב לפירוק בכפר קאסם.

על סוללות ליתיום-יון (lithium-ion) לרכבים חשמליים

מכוניות חשמליות משתמשות בסוללות ליתיום-יון בגלל הקיבולת הגבוהה, היכולת שלהן להיטען במלואן, ועם אובדן מינימלי של אנרגיה. המרכיבים העיקריים של סוללות נטענות אלה הם פחמן, תחמוצת מתכת וליתיום.

כאשר רכבים עם סוללות אלה יגיעו בסוף דרכן לחברה שקונה רכב לפירוק, הסוללה לא תיצור איום על הסביבה. סוללות ליתיום-יון הפכו נכנסו לקו הייצור במפעלי הרכבים יחסית די לאחרונה, והתשתית הנדרשת כדי לענות על הביקוש הנוכחי הולכת ונבנית בקצר מהיר מאוד.

סוללות לרכבים חשמליים הן מוצר גלובלי. העתיד הוא חשמלי וממשלות בעולם פועלות להפחתת הפחמן בקצב מהיר, על ידי הפחתת הפליטות שיוצרים מגזרי התחבורה והאנרגיה. אגב, מגזר הליתיום כמו גם שוק הרכבים החשמליים נשלט על ידי סין שממשיכה לאכוף מדיניות דלת פחמן ברמה המקומית ומשקיעה ביבוא חומרי גלם מעבר לים.

עוד שירותים

מכירת רכב לפירוק ללא העברת בעלות >>  | קונה רכבים לפירוק נתניה כל המידע >> 

פופלאריות של מכוניות חשמליות

הפופולריות הגואה של מכוניות חשמליות, מדגישה את החשיבות של שיתופי פעולה בין ממשלות ותעשיות, ובין חברות המטפלות ברכבים שמגיעים לקצה דרכם, כמו עסק שקונה רכב לפירוק בכפר קאסם. כשכולם נדרשים להכיר בצורך להבטיח שפיתוח בר קיימא יילקח בחשבון בכל שלב בשרשרת האספקה עד לסוף הדרך.

העתיד הוא חשמלי

בעוד שבעוד 10 עד 15 שנים, כאשר יותר ויותר מכוניות חשמליות יגיעו לסוף חייהן, סוגיית הסוללות תהיה חשובה מאוד לתעשיית המחזור, וכמובן גם לבעלי חברה שקונה רכב לפירוק בכפר קאסם. לכן, טוב שחששות אלה לא חלות על הרכבים החשמליים המשתמשים בסוללה החכמה, סוללת ליתיום-יון שמכיילת את הקיבול שלה באמצעות טעינה מלאה בכול מחזור שבמהלכו מושלמת הפריקה והטעינה של הסוללה.

100% אמינות

רק 30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
התחל שיחה
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?